چگونه ساندویچ بوقلمون و ذرت تهیه کنیم؟

چگونه ساندویچ بوقلمون و ذرت تهیه کنیم؟

طرز تهیه ساندویچ بوقلمون و ذرت

در مطلب زیر آموزش درست کردن ساندویچ بوقلمون و ذرت را برایتان تهیه کرده ایم بوقلمون غذایی بسیار لذیذ می باشد که به شیوه هایی بسیار مختلف تهیه می شود.

هوا که گرم می‌شود، طرفداران غذاهای سرد و سبک زیاد می‌شوند؛ غذاهایی که مناسب پیک‌نیک یا محل کار هستند. ساندویچ بوقلمون و ذرت، یکی از همین غذاهای سرد و ساده، اما در عین حال، مغذی است که طرز تهیه ساده‌ای هم دارد. مواد اولیه این ساندویچ شامل ۱ فنجان ذرت پخته،

نصف فنجام گوجه‌فرنگی تازه و خردشده،یک‌چهارم فنجام گوجه‌فرنگی خردشده که زیر نور آفتاب خشک شده باشد، ۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا، ۱ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه، ۲۵۰ گرم سینه بوقلمون نازک و پخته یا ژامبون بوقلمون، ۴ عدد نان تست و ۲ برگ کاهو می‌شود.

برای تهیه ساندویچ بوقلمون و ذرت، ابتدا ذرت، گوجه‌‌فرنگی‌ها، روغن و سرکه یا آبلیمو را باهم مخلوط کنید. حالا روی ۲ عدد از نان‌ها، تکه‌های بوقلمون را بچینید و مواد مخلوط‌شده را روی آنها بریزید. پس از چیدن برگ کاهوها، نان دیگر را روی ساندویچ بگذارید. برای این کار می‌توانید از نان ترتیلا هم کمک بگیرید و ساندویچ را رول کنید.

این غذا حدود ۳۲۱ کیلوکالری انرژی، ۱۲ گرم چربی، ۳۵ میلی‌گرم کلسترول، ۳۵ گرم کربوهیدرات، ۱۹ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر، ۶۸۲ میلی‌گرم سدیم و ۳۲۵ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۴۷ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین A را هم تامین کند. ساندویچ بوقلمون و ذرت، معادل ۲ وعده کربوهیدرات مصرفی در طول روز است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *