چگونه ساندویچ ژامبون بوقلمون با ذرت و گوجه تهیه کنیم؟

چگونه ساندویچ ژامبون بوقلمون با ذرت و گوجه تهیه کنیم؟

چگونه ساندویچ ژامبون بوقلمون با ذرت و گوجه درست کنیم؟

در مطلب زیر طرز تهیه ساندویچ ژامبون بوقلمون بهمراه ذرت و گوجه را برای شما عزیزان تهیه کیرده ایم امیدوارم که از تهیه این ساندویچ بسیار خوشمزه لذت کافی را ببرید.

دستور آشپزی امروز به طرز تهیه یک ساندویچ سبک و خوشمزه برای مدرسه بچه‌ها یا عصرانه آنها اختصاص دارد. برای تهیه این ساندویچ برای ۴ نفر به یک‌ فنجان ذرت پخته، نصف فنجان گوجه‌فرنگی تازه و خردشده، یک‌چهارم فنجان گوجه‌فرنگی خردشده و خشک،‌ ۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب،

۸ ورق ژامبون بوقلمون، ۴ عدد نان تورتیلا یا ۸ عدد نان تست و ۲ فنجان کاهو پیچ خردشده نیاز داریم. برای آماده کردن این ساندویچ‌ها باید ذرت، گوجه‌ها، روغن و سرکه را مخلو کنید. داخل نان‌ها را باز کنید. ابتدا برگه‌های ژامبون، سپس مخلوط ذرت و در نهایت هم کاهو را داخل نان قرار دهید و آن را بپیچید.

هر عدد از این ساندویچ‌ها حدود ۳۲۱ کیلوکالری انرژی، ۱۲ گرم چربی، ۳۵ میلی‌گرم کلسترول، ۳۵ گرم کربوهیدرات، ۱۹ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر، ۶۸۲ میلی‌گرم سدیم و ۳۲۵ میلی‌گرم پتاسیم به بدن می‌رسانند. ضمن اینکه می‌توانند ۴۷ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین A را هم تامین کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.