چگونه ساندویچ کوردن بلو درست کنیم؟

چگونه ساندویچ کوردن بلو درست کنیم؟

آموزش پخت ساندویچ کوردن بلو

در مطلب زیر طرز تهیه ساندویچ کوردن بلو را برای شما عزیزان گذاشته ایم این ساندویچ بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد که در زیر مواد لازم آن را برایتان قرار داده ایم.

کوردن بلو یکی از فست‌فودهای بسیار پرطرفدار است که در ادامه به دستور تهیه آن، اشاره‌ای خواهیم داشت. برای تهیه این غذا برای ۴ نفر به یک‌چهارم فنجان سس مایونز کم‌چرب، ‌۱ قاشق چای‌خوری سس خردل، ۵ قاشق غذاخوری موسیر یا سیر خردشده، یک‌ونیم قاشق چای‌خوری آویشن تازه،

۴۵۰ گرم مرغ بدون پوست و استخوان، یک‌سوم فنجان ژامبون خردشده، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل، ۴ برگه پنیر پیتزا (یا سوییسی)، ۸ عدد نان تست بزرگ و ۱۲ برگ ترد و تازه اسفناج نیاز داریم. برای آماده کردن این ساندویچ، ابتدا مایونز، خردل، ۱ قاشق غذاخوری موسیر و نصف قاشق چایخوری

از آویشن را با هم مخلوط کنید. باقی موسیرها، آویشن، مرغ، ژامبون، نمک و فلفل را هم در غذاساز باهم میکس کنید. خمیر به‌دست آمده را به اندازه ۴ دایره تقسیم و دایره‌ها را مانند همبرگر با دست، باز کنید. سینی فر را چرب کنید و فر را با دمای ۱۶۵ درجه فارنهایت گرم کنید.

حالا گریل فر را روشن کنید و سینی را داخل آن قرار دهید. هر طرف کوردن‌ بلوها را به مدت ۴ تا ۵ دقیقه بپزید. بعد از پخت، پنیرها را به‌مدت ۱ تا ۲ دقیقه روی هر کوردن بلو بگذارید تا آب شوند. کوردن‌ها را داخل نانی که با سس دست‌ساز خودتان تهیه شده است، داخل نان‌های تست بچینید و با برگه‌های اسفناج، ساندویچ‌تان را کامل کنید.

هرکدام از این ساندویچ‌ها حدود ۳۵۰ کیلوکالری انرژی، ۱۷ گرم چربی، ۱۱۹ میلی‌گرم کلسترول، ۲۰ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم قند افزوده، ۲۹ گرم پروتئین، ۳ گرم فیبر، ۷۲۲ میلی‌گرم سدیم و ۹۱۰ میلی‌گرم پتاسیم دارند. ضمن اینکه می‌توانند ۲۶ درصد از نیاز روزانه بدن به پتاسیم، ۲۵ درصد به فولات، ۲۱ درصد به روی، ۱۸ درصد به کلسیم و منیزیم و ۱۶ درصد به آهن را هم تامین کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *