چگونه مسمومیت های دوران بارداری را درمان کنیم؟

جدیدترین درمان ها برای مسمومیت دوران بارداری

چگونه مسمومیت های دوران بارداری را درمان کنیم؟

در مطلب زیر جدیدترین درمان ها برای مسمومیت های دوران بارداری ارائه شده است که این روش ها و درمان ها سریعترین راه حلی است که میتوان این بیماری مسمومیت را سریع درمان کند.

مسمومیت بارداری یا پره‌ اکلاپسی بیماری شایعی در دوران بارداری است که سالانه باعث مرگ هزاران زن باردار می‌شود. مسمومیت بارداری باعث افزایش فشارخون بارداری و پروتئین در ادرار می‌شود و معمولا بعد از هفته ۲۰ بارداری رخ می‌دهد. تاکنون درمانی برای این مشکل وجود نداشته و در صورتی که زنی مبتلا می‌شد

باید تحت نظر قرار می‌گرفت و در موارد شدید لازم بود به بارداری خاتمه داده شود. بر اساس تحقیقی که مشروح آن در مجله La Societe ameriquede nephrology منتشر شده است درمان‌های جدید می‌تواند از بروز عوارض این بیماری پیشگیری کند و مانع از زایمان زودهنگام شود.

به گفته محققان درمان‌ها روی پروتئینی به نام (SFlT-۱) متمرکز شده که گیرنده فاکتور رشد است و در بروز سرطان‌های کلیوی هم نقش دارد. محققان درمان جدیدی را روی ۱۱ زن باردار مبتلا به مسمومیت بارداری آزمایش کردند. محققان این پروتئین را محدود کرده و شاهد کم شدن آن در ادرار و کاهش فشارخون در زنان باردار شدند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.