چگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

 

چگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟ با آموزش یک نوع دیگری از مینی تارت شکلاتی از نوع ترکیه ای در خدمت شما دوستان عزیز علاقمند به شیرینی جات هستیم این مینی تارت دوزاده عددی است

مواد لازم برای تهیه مینی تارت شکلاتی :

کره نرم شده ۱۵۰ گرم

پودر قند ۳ قاشق غذا خوری

زرده تخم مرغ ۲ عدد

آب سرد ۲ قاشق غذا خوری

وانیل ۵ گرم

آرد ۲.۵ لیوان

مواد لازم برای تهیه کرم شکلاتی :

خامه ۲۰۰ میلی لیتر

شکلات شیری ۱۰۰ گرم

شکلات تلخ ۱۰۰ گرم

کره ۵۰ گرمچگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

مواد لازم برای کناره های تارت :

شکلات شیری ۱۰۰ گرم

فندق خردشده سرخ شدهچگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

طرز تهیه مینی تارت شکلاتی :

برای درست کردن مینی تارت شکلاتی  کرم شکلاتی را آماده میکنیم  در یک قابلمه سایز متوسط یک قوطی خامه ۲۰۰ میلی لیتری را می ریزیم  و گرم میکنیم تا به نقطه جوش برسد از حرارت برداشته صد گرم شکلات شیری و صد گرم شکلات تلخ را خرد کرده و می ریزیم و پنجاه گرم هم کره می ریزیم  تا وقتی شکلات و کره ذوب شوند مخلوط میکنیمچگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

الان نوبت درست کردن خمیر تارت است  در یک ظرف صدو پنجاه گرم کره را ریخته روی آن سه قاشق غذا خوری پودر قند و یک پاکت وانیل را می ریزیم و خوب مخلوط میکنیم به این مخلوط دو عدد زرده تخم مرغ و دو قاشق غذا خوری آب سرد می ریزیم و دوباره مخلوط میکنیم  دو ونیم لیوان آرد را کم کم می ریزیم  و خمیر را ورز میدهیمچگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

خمیر را دوازده قسمت کرده و با دست گرد میکنیم  در داخل قالب مافین را با کره چرب میکنیم  و خمیر را داخل قالب مافین جای داده برا ی اینکه خمیر پف نکند خمیر را با چنگال سوراخ سوزاخ کره روی آن چند عدد نخود و یا لوبیا قرار میدهیم در فر ۱۸۰ درجه از قبل گرم شده قرار میدهیم تا خمیر بپزدچگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

وقتی تارت ها پخت از فر خارج کرده و میگذاریم سرد شوند. برای کناره های تارت صد گرم شکلات شیری را به طریق بن ماری ذوب کرده وقتی تارت ها سرد شد از قالب در آورده کناره های تارت را اول با شکلات ذوب شده سپس با خرده های فندق آغشته میکنیم  و در ظرف می چینیمچگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

چگونه مینی تارت شکلاتی درست کنیم ؟

و کرم را در قیف ریخته  وبا ماسوره ستاره  در وسط تارت می ریزیم  اکنون مینی تارت شکلاتی آماده خوردن است


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *