چگونه هرچه سریعتر سیگار را ترک کنیم؟

چگونه هرچه سریعتر سیگار را ترک کنیم؟

چگونگی ترک سیگار

در مطلب زیر در مورد سیگار کشیدن و همچنین زمان ترک سیگار برای شما مطالب بسیار جالبی برایتان قرار داده ایم همچنین زمان و نحوه چگونگی سیگار را برایتان قرار داده ایم.

وقتی بحث ترک کردن سیگار مطرح می‌شود، بعضی افراد سیگاری یک جواب همیشگی دارند! این افراد سریعا به شما می‌گویند که هر چه آسیب و زیان بوده است به ما رسیده و دیگر اهمیتی ندارد که سیگار کشیدن را ترک کنیم. این افراد با همین استدلال غلط به سیگار کشیدن ادامه می‌دهند و باز هم به خودشان آسیب می‌رسانند.

به نظر متخصصان، چنین استدلالی کاملا غلط است و فقط بهانه‌ای است برای ترک نکردن سیگار. بسیاری از عوارض جانبی سیگار به دلیل اثرات منفی و حاد سیگار کشیدن روی بدن به وجود می‌آیند،‌ از جمله فشار قلبی که خطر بروز حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش می‌دهد،

و عفونت‌های تنفسی که منجر به مشکلات جدی‌تری مثل برونشیت و ذات‌الریه می‌شود. به‌علاوه این‌که حواس بویایی و چشایی افراد سیگاری بعد از ترک کردن سیگار سریعا به حالت طبیعی برمی‌گردد. بنابراین حتی اگر به بیماری‌های ناشی از سیگار کشیدن مبتلا شده‌اید، ترک کردن سیگار باعث بهبودی اثرات داروها می‌شود

و کیفیت زندگی شما را افزایش می‌دهد، چون اکسیژن بیشتری به اندام‌های حیاتی بدن می‌رسد و استقامت بدن را بیشتر می‌کند. برخی متخصصان معتقدند که مداخلاتی مثل جراحی در بعضی موارد به نتایج بهتری منجر می‌شود و مشکلات ناشی از ترک سیگار از این طریق می‌تواند بهتر کنترل شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.