کانال تلگرام خبرگزاری تسنیم نیوز – اخبار مهم ایران و جهان

کانال تلگرام خبرگزاری تسنیم - اخبار مهم ایران و جهان

 

نحوه عضویت در کانال تلگرام خبرگزاری تسنیم

اگر به دنبال یک شبکه خبری به روز هستید پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام خبرگزاری تسنیم شوید. با پیوستن به کانال تلگرامی تسنیم نیوز جدیدترین و داغ ترین اخبار مهم ایران و جهان را در Telegram خود دریافت کنید.

این چنل رسمی سایت و خبرگزاری Tasnimnews.com است. تسنیم نیوز یکی از سایت های معتبر و معروف خبری در ایران است که بسیاری از ما آنرا می شناسیم.

 

برخی از موضاعاتی که در این کانال تلگرامی دریافت خواهید کرد عبارتند از:

سیاسی (امام و رهبری, احزاب و تشکل ها, امنیتی دفاعی, دولت, دانشگاه, مجلس)، ورزشی (فوتبال ایران, ورزش جهان, کشتی و وزنه برداری, رزمی, توپ و تور, ورزش بانوان)، بین الملل (آسیا-اقیانوسیه, آفریقا, اروپا, آسیای غربی, شبه قاره, حقوق بشر, دفاتر خارجی, سیاست خارجی, انرژی هسته ای, آمریکا, بیداری اسلامی)، اقتصادی (اقتصاد کلان و بودجه, صنعت, معدن, تجارت, نفت و انرژی, راه و مسکن, اشتغال و تعاون, کشاورزی و امور دام, بورس, انقتصاد بین الملل, ارتباطات و فناوری اطلاعات, بانک و بیمه, اقتصاد مقاومتی)، اجتماعی (خانواده و جوانان, قضایی, انتظامی, آموزش و پرورش, محیط زیست و گردشگری, سلامت, شهری, رسانه, دارالحکیم, حوادث, علمی)، فرهنگی (سینما و تلویزیون, ادبیات و شعر, حکمت و فکرت, قرآن و عترت, حماسه و پایداری, نمایش, موسیقی و تجسمی)، استان ها (شامل تمامی استان های کشور)، رسانه ها (فیلم, عکس, فوتوتیتر, نوا, خواندنی, برگزیده, بازار, گرافیت و کاریکاتور است.

حالا اگر برایتان این سوال پیش آمده که چگونه می توان عضو Channel تسنیم نیوز شد به آموزش بسیار ساده ی ما توجه کنید.

زیر این مطلب، لینک کانال تسنیم نیوز را مشاهده می کنید. فقط کافی است روی لینک کنید تا وارد کانال تسنیم شوید. بعد از ورود به کانال، Join بزنید تا به این چنل بپیوندید.

 

جهت عضویت در کانال تلگرام خبرگزاری تسنیم نیوز روی لینک زیر کلیک کنید:

https://telegram.me/tasnimnews


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *