کسب آموزش‌های مهم در مورد بیماری اچ‌آی‌وی

کسب آموزش‌های مهم در مورد بیماری اچ‌آی‌وی

اطلاعات و آموزش های لازم در مورد ایدز

در مورد بیماری های انتقالی مانند ایدز یا همان اچ ای وی اطلاعات و اموزش دیدن امری بسیار ضروریست زیرا با آموزش دیدن باعث منتقل نشدن دیگران به این بیماری میشویم. امیدوارم که حتما مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

کسب آموزش‌های لازم درباره اچ‌آی‌وی هرچه اطلاعات معتبر و استاندارد بیشتری درباره اچ‌آی‌وی داشته باشید، بهتر می‌توانید با جهل دیگران نسبت به این بیماری مقابله کنید و به آنان اجازه ندهید که به‌راحتی برچسب اچ‌آی‌وی را به پیشانی شما بزنند. شاید این جمله خیلی کلیشه‌ای باشد، اما باید تکرارش کرد:

دانش، قدرت می‌آورد. این موضوع دقیقا درباره درمان اچ‌آی‌وی و ایدز درست از آب درمی‌آید. از حقوق خودتان آگاه باشید در جوامع مختلف، قانون‌های مشخصی برای افراد مبتلا به بیماری‌های خاص، از جمله اچ‌آی‌وی و ایدز، تعریف شده است. بنابراین، شما نباید از این موضوع بترسید

که مبادا شغل یا محل زندگی اجاره‌ای‌تان را از دست بدهید، چون کارفرما یا صاحب‌خانه شما از نظر قانونی چنین مجوزی را در اختیار ندارد. دنبال پشتیبان و حامی بگردید وقتی که با برچسب اچ‌آی‌وی مبارزه می‌کنید، باید ارتباط خودتان را با افراد آگاه و موثر جامعه حفظ

کنید. حتی بعضی از گروه‌های حمایتی مختص اچ‌آی‌وی و ایدز وجود دارند که می‌توانند از شما حمایت کنند. حمایت اجتماعی در مقابله با برچسب اچ‌آی‌وی واقعا ارزشمند است، چون فرد بیمار می‌داند که در مواجهه با مشکلات مختلف، از حمایت لازم برخوردار است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *