کنار گذاشتن تلفن همراه در حضور همسرمان

کنار گذاشتن تلفن همراه در حضور همسرمان

چگونه در حضور همسرمان تلفن همراه را کنار بگذاریم؟

با افزایش صفحات مجازی و مشغول بودن خانم ها نسبت به این برنامه های موبایل و همچنین صحبت کردن با تلفن بطور کلی جو خانواده را تغییر داده است. مطلب زیر این توصیه را به خانم ها کرده است که در زمان بودن همسر کنارمان گوشی همراه را کنار بگذاریم.

پیشنهادات زیادی درباره این موضوع وجود دارند که چطور همسر بهتری باشیم، اما نکته مهم این است که چنین پیشنهاداتی تا چه اندازه قابلیت اجرایی دارند. اگر شما هم دنبال راه‌های آسان و امکان‌پذیر می‌گردید، به نکات زیر دقت کنید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید، کنار گذاشتن تلفن همراه در مواقع خاص است.

دکتر داون مایکل، متخصص روابط جنسی، می‌گوید: «چند لحظه به زوج‌هایی فکر کنید که در چند سال گذشته موقع شام خوردن دیده‌اید. معمولا یکی از آن‌ها به تلفن همراه خودش نگاه می‌کند، ‌درحالی که دیگری در سکوت به غذا خوردن ادامه می‌دهد. این کار از منظر تخصصی، نوعی بی‌احترامی است.

درواقع، نوعی روش غیرکلامی است که به طرف مقابل می‌گوید: تو به اندازه‌ای برای من مهم نیستی که فقط روی تو تمرکز کنم!». بنابراین، وقتی که همراه با همسرتان برای غذا خوردن به رستوران می‌روید، تلفن همراه خودتان را خاموش کنید یا در حالت بی‌صدا قرار دهید. حتی بهتر است

در خانه هم همین کار را تکرار کنید. اگر بعد از انجام دادن این کار، از شما فیلم بگیرند و به خودتان نشان دهند، متوجه می‌شوید که خیلی بیشتر روی همسرتان تمرکز می‌کنید. متاسفانه، بسیاری از بحث‌های زن و شوهرها درباره این است که چه کسی حق دارد، درحالی که مساله مهم و اصلی این است: بهترین کار برای این رابطه چیست؟

دکتر مایکل می‌گوید: «رفتار کردن زوج‌ها براساس موضع دوم، به بلوغ فکری مناسب و توانایی فروتنی در مقابل عزیزان نیاز دارد. پافشاری کردن روی نقطه‌نظر خود در این بحث‌ها معمولا با اثرات منفی زیادی روی رابطه مشترک همراه است. بنابراین پیش از چنین کاری از خودتان بپرسید: آیا اثبات کردن این‌که حق با من است، تا این حد ارزش دارد که رابطه مشترک با همسرم را دچار استرس کنم؟».


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.