مدل ارایش چشم سال 2018 با استایل های زیبای مد سال

مدل ارایش چشم سال 2018 با استایل های زیبای مد سال

مدل ارایش چشم سال ۲۰۱۸ + تصویر

 

در این مطلب انواع  مدل ارایش چشم سال ۲۰۱۸ مدل خط چشم ۲۰۱۸,مدلهای ارایش چشم ۲۰۱۶,مدل ارایش چشم عروس ۲۰۱۸,جدیدترین مدل آرایش چشم ۲۰۱۸,مدل آرایش چشم ولب ۲۰۱۸,مدل ارایش چشم سال ۲۰۱۸,مدل آرایش چشم جدید   فراهم اورده ایم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

 

 

به همراه  مدل آرایش چشم دخترانه ساده,مدل ارایش چشم دخترانه,مدل ارایش چشم دخترانه ملایم,مدل آرایش چشم دخترانه ۲۰۱۸,مدل ارایش چشم دخترانه جدید,مدل ارایش چشم دخترانه  امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد

ترکیب چند رنگ
سعی کنید همیشه از ترکیب چند رنگ سایه استفاده کنید. وقتی از چندین رنگ سایه استفاده کردید، پس از اتمام رنگ آمیزی، به کمک انگشت یا چرتکه نرم روی یک مسیر باریکی رنگ ها را با یکدیگر مخلوط کنید. این کار باعث می شود که رنگ پشت چشم طبیعی تر به نظر بیاید.برای کشیدن خط چشم از خط چشم مایع، یا مداد چشم یا حتی از سایه های مایع و مرطوب به کمک قلم موی نوک تیز، استفاده کنید. سپس جسم تیزی مثل خلال دندان را روی خط مژه با ملاحظه و آهستگی حرکت دهید. اگر بخواهید به شکل خال دار و نقطه نقطه به حالت ضربه ای حرکت کنید باید دقت بیشتری داشته باشید تا کاملا روی خط مژه باشد. برای دقت بیشتر می توانید چشمی که خط می کشید را ببندید تا خط مژه کاملا مشخص شود.

 

از فر مژه استفاده کنید تا مژه ها خوش حالت و به سمت بالا تمایل پیدا کنند. انبرک فر مژه را حدود پنج ثانیه ثابت نگه دارید تا مژه فر بخورد. اگر چشمی که مژه آن را فر می دهید، بسته باشد راحت تر این کار را انجام می شود. دقت کنید همیشه فر مژه را قبل از ریمل استفاده کنید نه بعد از آن!ریمل را می توانید کم یا زیاد استفاده کنید. ریمل دارای انواع مختلف و مارک هاست که از لحاظ درجه بندی، رنگ، بلند کردن مژه و بسیاری مشخصات با یکدیگر متفاوتند. باید محصولات مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام ریمل با مژه های شما سازگار است.

 

 

از پایه مژه ها شروع به ریمل کشیدن کنید و به حالت جارو کردن، به سمت بالای مژه حرکت کنید. سعی کنید ریمل حتی به موهای کوتاه تر مژه نیز کشیده شود. حتی می توانید از مژه های مصنوعی یک بار مصرف یا چند بار مصرف استفاده کنید. ریمل هایی با روکش های چند لایه نیز وجود دارند، اگر از این ریمل ها بهره می برید، بایستی اولین روکش ریمل مرطوب باشد ولی برای لایه دیگر روکش بایستی ریمل خشک شده باشد در این صورت مژه ها به صورت پر پشت و انبوه دیده می شوند.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *