بازاریابی دیجیتال با استفاده از ایمیل

پس از گذشت بیش از دو دهه ، ایمیل هنوز سریع‌ ترین و مستقیم‌ ترین راه برای دستیابی به مشتریان با اطلاعات مهم است. امروزه ، کمپین های ایمیل موفق باید فوق العاده جذاب ، مرتبط ، آموزنده و سرگرم کننده باشند تا در صندوق ورودی مشتری شما دفن نشوند. برای موفقیت ، ایمیل های بازاریابی شما باید چند ویژگی اصلی را برآورده کنند. آنها باید قابل اعتماد ، مربوط و محاوره ای باشند. صندوق‌ های دریافتی مشتریان را با پیام‌ های تکراری یا نامربوط بمباران نکنید ؛ در غیر این صورت ممکن است دکمه لغو اشتراک را بزنند. شما می توانید با استفاده از سیستم توسعه سایت دات نت نیوک ، اقدام به طراحی سایت خبری و طراحی سایت فروشگاهی بپردازید. دستگاه های تلفن همراه در جیب ما قرار می گیرند ، در کنار تخت های ما می نشینند و به طور مداوم در طول روز چک می شوند. این امر ، بازاریابی در تلفن همراه را بسیار مهم می کند. دو سوم مصرف کنندگان می توانند برند خاصی که در هفته گذشته در تلفن همراه دیده اند را به یاد بیاورند ؛ اما موبایل نیز با توجه به ماهیت صمیمی آن بسیار ظریف است.

نحوه عملکرد اتوماسیون بازاریابی دیجیتال چگونه است ؟

اتوماسیون بازاریابی ، یک پلتفرم یکپارچه است که تمام بازاریابی دیجیتال شما را به هم پیوند می دهد. در واقع ، شرکت‌ هایی که مدیریت رهبری را خودکار می‌ کنند ، در مدت شش تا نه ماه شاهد افزایش ۱۰ درصدی یا بیشتر درآمد هستند. بدون آن ، کمپین های شما مانند یک پازل ناتمام با یک قطعه گمشده حیاتی به نظر می رسند. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ؛ وظایف بازاریابی و گردش کار را ساده می کند ، نتایج را اندازه گیری می کند و ROI کمپین های دیجیتال شما را محاسبه می کند. اتوماسیون بازاریابی ، می تواند به شما کمک کند بینش تا ارزشمندی در مورد اینکه کدام برنامه ها کار می کنند و کدام برنامه ها کار نمی کنند به دست آورید. این مولفه ، معیارهایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا تلاش های بازاریابی دیجیتال را در نتیجه شرکت خود نشان دهید. صنعت بازاریابی دیجیتال ، چندین شغل و نقش مختلف را در خود جای داده است که هر کدام به مهارت ها و ویژگی های متضاد نیاز دارند ؛ اگرچه برخی مکمل یکدیگر هستند.

کلیدی ترین نقش های بازاریابی دیجیتال چیست ؟

یکی نقش های کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارت است از سئو که مسئول بهینه سازی موتورهای جستجو ، تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت ها ، امتیازدهی در برابر رقبا و ایجاد یک استراتژی مبتنی بر داده برای بهبود رتبه بندی. حدود ۷۰ درصد از کاربران اینترنت می خواهند از طریق محتوا در مقابل تبلیغات سنتی در مورد محصولات بیاموزند. بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی محتوا را هدایت می کند. پنج تاکتیک برتر بازاریابی محتوای B2B ، عبارتند از محتوای رسانه های اجتماعی (۹۲%) ، خبرنامه های الکترونیکی (۸۳%) ، مقالات در وب سایت شما (۸۱%) ، وبلاگ ها (۸۰%) و رویدادهای حضوری (۷۷%). بازاریابی دیجیتال برای سئو بسیار مهم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از انواع روشهای طراحی و توسعه وب سایت ، می توانید به مجموعه سی ام اس به نشانی وب سایت cms-iran.com مراجعه نمایید.

طراحی سایت دات نت و ویژگی های آن

DotNetNuke چیست ؟ تا آنجا که به سیستم های مدیریت محتوا مربوط می شود ، DNN به عنوان یکی از پرکاربردترین فریم ورک ها در اینترنت شهرت پیدا کرده است. از آنجایی که DNN یک تجربه کاربرپسند و جامع منحصر به فرد ارائه می دهد ، دارای یک شبکه پشتیبانی گسترده بوده و مجهز به ویژگی هایی است که امکان سفارشی سازی متنوعی را فراهم می کند. DNN به محبوب ترین CMS برای صاحبان مشاغل ، مدیران وب سایت ها و وبلاگ نویسان تبدیل شده است. Evoq (که قبلاً DotNetNuke نامیده می شد) ، یک سیستم مدیریت محتوا است که مبتنی بر فناوری Microsoft .Net است. این پلتفرم ، منبع باز بوده و می‌ توان آن را به راحتی نصب و میزبانی کرد و به افراد اجازه می‌ دهد با چارچوب در محیط‌ های غیر تجاری و تجاری آزاد باشند. چارچوب DNN برای ایجاد ، استقرار و مدیریت انواع وب سایت ها ایده آل است. این به مدیران اجازه می دهد تا به طور مؤثر با ابزارهای سفارشی ، افزونه ها و مجموعه های شخص ثالث کار کنند و مدیریت هر تعداد از وب سایت ها را آسان تر می کند.

ویژگی های فناوری DNN چیست ؟

فناوری DNN ، اساساً برای سهولت کار طراحان ، توسعه دهندگان ، ویرایشگران محتوا و مدیران طراحی شده است. با استفاده از ویژگی های پیشرفته DNN ، می توانید زمان زیادی را در توسعه صرفه جویی کنید. ابزارهای قدرتمند DNN ، دارای نوارهای ابزاری است که برای کدنویسی و پیاده سازی موثر اولویت های میزبانی ، طرح ها ، گزینه های امنیتی و همچنین انواع عملکردهای مفید دیگر طراحی شده اند. علاوه بر این ، ابزارهای قدرتمند دیگری نیز توسط فریمورک DNN ارائه شده است که با تنظیم آنها بر اساس نیازهای خود ، می توان از آنها نهایت استفاده را گرفت. آیا هنگام کار با DNN به دانش زبان برنامه نویسی نیاز دارید؟ خیر ، همانطور که قبلا ذکر شد ، DNN برای سهولت کار افراد طراحی شده است. بنابراین ، بدان معنی است که شما می توانید بدون داشتن مهارت های فنی خاص ، محتوا را در وب سایت خود ایجاد ، نظارت و منتشر کنید و اجازه مدیریت ساده را می دهد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *