تعبیر خواب شاهین و شکار کردن توسط شاهین چیست؟

تعبیر خواب شاهین و شکار کردن توسط شاهین چیست؟

تعبیر خواب شاهین چیست؟

نظر بعضی از معبران در مورد شاهین میتواند مرد دانایی باشد که به زندگی فرد بر میگردد در زیر تعبیر خواب شاهین را از دید معبران غربی و اسلامی برای شما قرار داده ایم.

شاهین پرنده‌ای است شکاری و تیزچنگ و بلند پرواز که دیدنش در خواب نیکو است این تعبیری است که مطیعی تهرانی برای دیدن شاهین در خواب آورده است حال معبرین غربی در مورد رویای شاهین این گونه می‌گویند که شاهین در خواب سمبل ظلم و شجاعت است. این پرنده شکاری با چشمانی تیز بین به مانند عقاب و حرکاتی سریع شکارچی قهاری است. اگر در خواب شاهین دیدید شما با تیزهوشی خود می‌توانید ارزیابی بهتری برای موقعیت‌هایی که در آن قرار گرفته‌اید نسبت به رقبای خود داشته باشید. شما مثل یک درنده می‌توانید در هر رقابتی از رقبا پیشی گرفته و برنده شوید. همچنین شما توانایی محاسباتی دقیق و بدون خطا را دارید که همین عامل باعث ضمانتی است برای انجام دقیق کارها نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم این ضمانت برقرار است.

 

تعبیر خواب شاهین
محمدبن سیرین گوید: دیدن شاهین در خواب، دلیل که از پادشاه ظالم بزرگی یابد. اگر بیند که شاهین مطیع او بود، دلیل که فرزندی آورد.

 

ابراهیم کرمانی گوید: دیدن شاهین درخواب، دلیل بر مردی بسیار دانا بود.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید:
دیدن شاهین درخواب بر چهار وجه است.

قدر و مقام و منزلت
فرمانروایی
مال و نعمت
فرزند

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر ببینید که شاهین را رام کرده‌اید و به شکار بر می‌انگیزید بسیار نیکو است و خواب شما از پیروزی و کامروایی خبر می‌دهد.

 

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن شاهین در خواب، نشانه آن است که دیگران به پیشرفت و موفقیت شمابا حسادت می‌نگرند.
اگر دختری خواب شاهین ببیند، نشانه آن است که کسی به او تهمت خواهد زد.

 

تعبیر خواب گرفتن شاهین
مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که برای به دام افکندن شاهین تلاش می‌کنید این نشان تلاشی است که در جهت کسب جاه و مقام و مال انجام می‌دهید و چنانچه شاهین را به چنگ بیاورید پیروز می‌شوید و مقام و منزلت می‌یابید. اگر ببینید که شاهین رام شماست و بر دست و پنجه شما نشسته بی تلاش و زحمت پیروز و کامروا می‌شوید

 

تعبیر خواب حمله شاهین
مطیعی تهرانی: نیکو نیست اگر ببینید که شاهین به شما که صاحبش هستید زحمت و جراحتی وارد می‌آورد. در خواب نگریستن به چشم شاهین نیز خوب نیست.

 

معبرین غربی گویند:

اگر در خواب شاهینی را همراه با دیگر پرندگان در هوا آماده برای شکار دیدید بیانگر نگرانی شما در مورد آینده خود می‌باشد.
اگر شاهین با سرعت زیاد به سمت شکار حرکت کرد و آن را به چنگال خود گرفت نشان دهنده بدست آمدن شواهد و مدارکی از دیگران که فعالیت‌های خشن انجام می‌دهند

 

تعبیر خواب کشتن شاهین
معبرین غربی گویند: اگر در خواب شاهینی را کشتید این خواب علایم خوبی به همراه دارد. این رویا نشان می‌دهد که در زندگی روزانه می‌توانید از حقوق خود در برابر دشمنان محافظت کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.