تعبیر خواب منظره زیبا و سرسبز چیست؟

تعبیر خواب منظره زیبا و چشم انداز نشانه چیست؟

تعبیر خواب منظره زیبا چیست؟

تعبیر خواب منظره زیبا و چشم اندازهای طبیعی همانطور که در واقعیت میتواند برای فرد بسیار عالی باشد میتواند در خواب نیز تعابیر بسیار خوب و عالی داشته باشد که در زیر به تمامی این مناظر اشاره شده است.


تعبیر خواب منظره زیبا

لوک اویتنهاو می‌گوید:

  • منظره زیبا: سفر
  • کوهستانی: سود

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن منظره و چشم انداز در خواب، نشانه تغییر شغل یا محل سکونت است.


تعبیر خواب سبزه زار

محمدبن سیرین گوید:
دیدن سبزه، دلیل بر سلامتی بود.

اگر بیند در میان سبزه زار است، دلیل بر نیکوئی احوال و عاقبت کار او است و ثواب آخرت باید و سبزه زار را هر چند سبزتر و پاکیزه تر بیند و داند که ملک اوست، دلیل کند بر پاکی دین و ورع او. اگر بیند که سبزه زار زرد و پژمرده است، تاویلش به خلاف این بود.


تعبیر خواب دیدن باغ

مطیعی تهرانی گوید: چنان چه در خواب باغی مفرح و سبز و خرم ببینیم نشان آن است که زنی خوب روی و پاک نهاد و خردمند نصیب بیننده رؤیا خواهد شد ولی اگر او زن داشته باشد به فرزند تعبیر می‌شود و در غیر این صورت مال دنیا است و تمتعی که از جهان و نعمات آن برده می‌شود.


تعبیر خواب قدم زدن در باغ

مطیعی تهرانی گوید: قدم زدن و دیدن باغ نوید زندگی سالم و خوب است و این نوع زندگی بدون وجود زن میسر نیست.اگر از باغی سبز و خرم بیرون آمدید که با حسرت به پشت سر خود نگریستید از زنی با این خصوصیات که در زندگی شما هست دور می‌شوید.


تعبیر دیدن نهر جاری در خواب

مطیعی تهرانی گوید: حال اگر دیدید باغی است که رودی و نهری وارد آن می‌شود اما آب آن نهر گل آلود است عاملی شناخته یا ناشناخته موجب تکدر خاطر شما می‌شود و عیش شما را نه کلی بلکه جزئی و موقتی نقض می‌کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.