تعبیر خواب وضو و زیارت کردن چه معانی در بر دارد؟

تعبیر خواب وضو و زیارت کردن چه معانی در بر دارد؟

تعبیر خواب وضو چیست؟

تعبیر خواب وضو و انجام دادن زیارت میتواند نشانه بسیار خوب و نیکویی برای فرد داشته باشد و میتواند برای فرد این نشانه را داشته باشد که به زودی از مشکلات و گرفتاری ها نجات پیدا میکند.

دیدن نماز خواندن، زیارت کردن، وضو گرفتن و اعمالی از این دست در خواب نیکوست. به طور مثال اگر وضو گرفتن به نیت اقامه نماز باشد که خواب بسیار نیکو و رهایی از غم را در پی خواهد داشت.

همواره در تعابیر خواب آب زلال نماد پاکی و بنابراین وضو گرفتن با این آب نجات از اندوه و ناراحتی است. ابن سیرین به نقل از ابراهیم اشعث می‌گوید که که اگر بیماری در خواب ببیند وضو به نیت نماز می‌گیرد، از بیماری شفا می‌یابد و اگر وامداری ببیند از زیر بار دین بیرون می‌آید.

 

تام چت ویندو می‌گوید:

اگر بیند با آب صاف و پاک وضو گرفت از غم‌ها خلاص می‌شود و چنانچه بیمی داشته باشد بیمش از میان می‌رود و در صورت بیمار بودن شفا می‌یابد و اگر قرض دار باشد قرضش را ادا می‌کند.

 

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر در خواب ببینید که وضو می‌گیرید اما آب کدر و تاریک و گل آلود است خوب نیست چرا که خواب شما می‌گوید مشکلاتی برای شما پیش می‌آید و درمانده می‌شوید. به طور کلی دیدن وضو ساختن در خواب نیکو است.

 

امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی وضو می‌گیری و کسی به وضو گرفتن تو نگاه می‌کند، آن شخص به دست تو توبه می‌کند. اگر ببینی در حالی که وضو می‌گیری به صورت شخص عالمی نگاه می‌کنی، به دست آن شخص توبه خواهی کرد.

 

تعبیر خواب نماز خواندن بدون وضو
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی بدون وضو نماز می‌خوانی، دین و ایمان تو ضعیف می‌باشد و مال و اموالی را که در اختیار داری از دست می‌دهی و یا دنبال چیزی که هستی نمی‌رسی.

 

تعبیر خواب وضو گرفتن و نماز خواندن
ابراهیم کرمانی: اگر ببینی پس از وضو گرفتن اتفاقی باعث شد که وضوی تو باطل بشود، در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان می‌شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده‌ای، به زودی از دنیا می‌روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده‌ای تعبیرش بهتر است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.