تعبیر خواب کفش پاشنه بلند

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند و خریدن آن چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند چیست؟

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند برای فرد میتواند نشانه این باشد که در موقعیت جدیدی قرار خواهد گرفت و باید تفکر بیشتری درباره موقعیت جدیدتان داشته باشید .

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند

معبرین غربی گویند: اگر در خواب مشاهده کردید که کفش پاشنه بلند زیبا به پا کردید بایستی خود را برای اجرای برنامه‌ها و اهدافتان آماده کنید.

فروید در مورد دیدن کفش پاشنه بلند در خواب می‌گوید اگر مردی در خواب ببیند که زنی کفش‌های پاشنه بلند به پا کرده است نشان دهنده تخیلات و توهماتی است که مربوط به هوای نفس است و در واقعیت رخ نخواهد داد.


تعبیر خواب خریدن کفش پاشنه بلند

معبرین غربی گویند: خریدن کفشی با پاشنه‌های بلند بیانگر این است که شما آماده برخورد با هر گونه تغییر در زندگی خود هستید به طور ناخود آگاه شما خواهان شروع کار و فعالیت شغلی جدید هستید.


تعبیر خواب کفش با پاشنه پهن و بزرگ

معبرین غربی گویند:

اگر در خواب ببینید که کفش پاشنه بلندی با عرض زیاد پوشیده‌اید نشانه ای از تحمل بلاتکلیفی و ابهام در وضعیت زندگی است که شما سعی در رهایی یافتن از این وضعیت نا امید کننده دارید.
اگر در خواب پاشنه‌های بزرگ در کفش خود دیدید ارتباط قوی و محکمی با اعضای خانواده خود خواهید داشت. حضور دوستان وفادار و پایداری در کار از دیگر نشانه‌های رویای کفش پاشنه بلند بزرگ است.


تعبیر خواب کفش با پاشنه نازک

معبرین غربی گویند: دیدن کفش با پاشنه نازک به شما این هشدار را می‌دهد که در مورد موقعیت‌های پیش روی خود مجدداً تفکر کنید.


تعبیر خواب شکستن پاشنه کفش

در کتاب تعبیر خواب میلر آورده شده است که شکستن پاشنه کفش برای دختر جوان هشداری در مورد رخ دادن اتفاقی ناگوار است که باعث صدمه دیدن شهرت و آبروی او می‌گردد.


خانم اتیانوس می‌گوید: اگر خانمی در خواب ببیند پاشنه کفشش کند شده شوهرش بیکار می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *