کوکسل بابا کیست؟ + بیوگرافی

کوکسل بابا کیست؟ + بیوگرافی

آشنایی بیشتر با کوکسل بابا

اگر با شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و … در ارتباط هستید، حتما عکس، کلیپ و گیف های کوکسل بابا را دیده اید. برای بسیاری ها این سوال پیش آمده است که کوکسل بابا کیست و چرا اینقدر معروف شده است. به همین منظور کوکسل بابا را به شما معرفی میکنیم و شما را با بیوگرافی و زندگینامه او آشنا می کنیم.
اصلا کوکسل بابا کی هست و چرا اینقدر طرفدار دارد؟

کوکسل بابا “Köksal Baba” (کوکسل بکتاش اوغلی) با قد ۱۲۰ سانتی متر به یکی از ستاره های اینترنت و شبکه های مجازی تبدیل شده است.

به گزارش روزنه آنلاین، در شبکه های اجتماعی افراد مختلف با عناوین متفاوتی به شهرت می رسند که یکی از این ها کوکسل است. شخصی است که به او لقب کوکسل بابا داده شده است. او عنوان کوچک ترین مرد ترکیه را دارد. ولی با قد و جسه کوچکش، بسیار فرض است که گفته می شود این هم اثرات بیماری که او با آن متولد شده است می باشد.
او که متولد سال ۱۹۷۵ میلادی است، از سال ۱۹۹۰ وارد رشته ورزشی بوکس و مشت زنی می شود و حتی در کارنامه خود رتبه قهرمانی بوکس ترکیه در رده وزن و قد خود را دارد.

بر اساس کامنت ها و زندگی نامه منتشر شده در سایت رسمی وی، چند سال پیش ویدئوهایی از او به صورت اتفاقی در فضای مجازی منتشر که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

او از این شهرت استفاده کرده و اکنون برای خودش سایت و انواع صفحه در شبکه های اجتماعی دارد و گفته می شود به خاطر شمار بالای بازدیدکنندگان از صفحه هایش، پول خوبی از طریق تبلیغات به جیب می زند. او در سال ۲۰۱۰ بوکس را رها کرده و شروع به فیلم برداری از زندگی خود و انتشار آن در فضای مجازی می کند.
در ویدئوهای مختلف در فضای مجاری به وفور یافت می شوند می توان مشاهده نمود که چگونه مردم سر به سر او می گذارند تا او عصبانی شده و آنها را کتک بزند. به نظر می رسد که آنها از این کار لذت می برند. ولی در حقیقت اطرافیان او در شهر ترابزون ترکیه می گویند که او بسیار مهربان و آرام است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *