تست هوش ناسا بهمراه جواب بسیار مهم آن

تست هوش ناسا بهمراه جواب بسیار مهم آن

تست هوش ناسا

مطلب زیر تست هوش ناسا را برای شما قرار داده ایم. در زیر این تست هوش بسیار عالی را بهمراه جواب آن گذاشته شده و بهتر است بدانید که از این تست برای استخدام نیرو استفاده شده.

خیلی از سازمان‌های بزرگ تمایل دارند و یا ضروری می‌دانند که افرادی را استخدام کنند که دارای بهره هوشی بالایی باشند و به همین علت در هنگام استخدام نیروهای خود از تست‌های هوش استفاده می‌کنند تا میزان IQ افراد را بسنجند. کلمه IQ مخفف Intelligence Quotient یا همان بهره هوشی است که سال هاست به صورت تست مورد

آزمایش قرار می‌گیرد تا نشان دهد که توانایی و هوش هر فرد در مقابل جمعیت جهان، به چه میزان است. برهمین اساس IQ بین ۹۵ تا ۱۰۰ افراد معمولی و بالای ۱۳۰ نابغه و پایین ۷۰ نشانگر مشکلات مغزی است. علاوه بر سازمان‌ها یا مراکز آموزشی، خیلی از افراد نیز هستند که علاقمندند میزان هوش یا IQ خود را بدانند و از این رو تمایل زیادی برای پاسخ به تست‌های هوش دارند.

یکی از سازمان‌هایی که برای استخدام نیرو از تست هوش نیز استفاده می‌کند ناساست که در بین علاقمندان به معما و تست هوش، سوالات ناسا طرفداران زیادی دارد. در زیر یکی از این سوالات معروف ناسا را برای شما آماده کرده‌ایم.این سوال که یک معمای ریاضیست توسط کارشناسان قسمت هوش ناسا طراحی شده و تنها ۱۵ نفر از ۳۰۰ هزار نفری که در آن آزمون در زمان محدود شرکت کرده بودند قادر به پاسخ و ذکر دلیل پاسخ خود به این معما شدند.

سوال تست هوش ناسا:

جواب معادله را با ذکر دلیل پیدا کنید.

۷=۲+۱

۳۱=۴+۳

۷۱=۶+۵

۱۲۷=۸+۷

؟=۱۰+۹

پاسخ تست را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

.

.

.

.

و اما جواب :

۷=۱+(۲*(۲+۱))

۳۱=۳+(۴*(۴+۳))

۷۱=۵+(۶*(۶+۵))

۱۲۷=۷+(۸*(۸+۷))

۱۹۹=۹+(۱۰*(۱۰+۹))

نکته جالب در این معمای ریاضی یا تست هوش ناسا این است که می‌توان از راه‌حل‌های مختلفی به جواب رسید. شما نیز می‌توانید با کمی فکر کردن راه‌حل خودتان را برای رسیدن به پاسخ پیدا کنید. موفق باشید.
امیدوارم لذت برده باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *