تعبیر خواب فروش خانه چیست؟

تعبیر خواب فروختن خانه یا معامله کردن خانه چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فروختن خانه چیست؟

خانه در عالم خواب دیدن میتواند نشانه روزی باشد و به نسبت بزرگی و کوچکی خانه میتواند این روزی کم و یا زیاد شود. در زیر به تعبیر خواب خانه و فروش خانه می پردازیم که در زیر بطور کامل توضیح داده شده است.


دیدن خانه یا منزل در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی معیشت و روزی بیننده خواب است به طوری که اگر خانه ای بزرگ ببیند روزی او زیاد و اگر خانه ای کوچک در رؤیا مشاهده کند معیشت او کم می‌گردد.


 ابراهیم کرمانی می‌گوید هر چیز که در دین عزیز بود، فروختن آن به خواب در کار بد است و خریدن آن نیکو بود. پس می‌توان اینگونه بیان کرد که فروختن خانه در خواب اشاره ای به در تنگنا و مضیقه قرار گرفتن فرد بیننده خواب دارد.


به طور کلی معبران خرید و فروش و معامله را در خواب خوب نداسته‌‌اند.

فروختن و فروش در خواب معانی ناگوارتری نسبت به خریدن به همراه دارد به طوری که مطیعی تهرانی بیان می‌کند.

معامله همراه فروش غم و اندوه است و زیان و نشان آنست که کار بیننده خواب آشفته و شوریده می‌شود چه کلاً دادن جنس در مقابل گرفتن پول که کثیف است نیکو شناخته نشده.


تعبیر خواب فروختن خانه

نتیجه گیری:

همواره در نظر داشته باشید که در تعابیر خواب بایستی تمامی جوانب خواب و نمادها را در نظر گرفت تا بتوان تعبیری مناسب را بیان کرد.

اگر دیدن فروختن خانه در خواب محوریت خواب‌های ما قرار داشت می‌توان از تفاسیر آن استفاده کرد و همانطور که گفته شد تعبیر خواب فروختن نیکو نیست خاصه اگر خانه باشد که به معنای کم شدن معیشت و روزی است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

۲ نظر

  1. سلام من خواب دیدم میخوایم خونمون رو بفروشیم مشتری اومده ولی من لباسم درست نیست به شوهرم میگم چرااوردیشون تو خونه حداقل یه روسری برا من بیا ولی شوهرم بیخیال میگه مگه چیه مشتری ها هم با پررویی میان تو وجودعصبانیت من خونه روهم میخرن

  2. سلام من خواب دیدم مادرم که فوت شده یه خونه داشت که به قیمت بالایی براش فروختم و خوشحال بودم از این موضوع چون قصد داشتم یه خونه بزرگتر براش بگیرم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.