تعبیر خواب گریه کردن چیست؟
تعبیر خواب گریه کردن بسیار خوب و عالی میباشد و میتواند برای بیینده خواب شادی و خوشی را میتواند بهمراه داشته باشد ولی اگر بجای اشک خون از چشمان وی جاری شود تعبیر آن در زیر برای شما اورده شده است.
تعبیر خواب گریه کردن
ابن سیرین میگوید:
تعبیر خواب گریه کردن این است که خداوند تو را شاد و خوشحال میکند. اگر ببینی فریاد گریه کردن میآید، یعنی شاد و خوشحال میشوی.
اگر ببینی گریه میکنی، ولی به جای اشک، خون از چشم تو جاری میشود، یـعـنـی به خاطر کاری که انجام دادهای دچار حسرت و حیرت و پشیمانی خواهی شد.
تعبیر خواب گریه کردن برای بخشش
ابن سیرین میگوید: اگر در خواب ببینی به خاطر گناهی که مرتکب شدهای گریه میکنی یا اینکه در مجلس علم و یا مجلس قرائت قرآن و…مشغول گریه کردن هستی، تعبیرش این است که خداوند از روی فضل و رحمت خودش گناهان تو را میبخشد.
تعبیر خواب گریه بدون اشک
ابن سیرین میگوید: اگر ببینی گریه میکنی، ولی اشکی از چشم تو جاری نمیشود، یعنی دچار ضرر و زیان میشوی.
گريه در خواب دو نوع است و خارج از اين دو نوع به ندرت اتفاق مي افتد خواب گريه ببينيم.
يک وقت هست که در خواب گريه مي کنيم و اين گريه فيزيکي است.
چنان هق هق مي گرئيم يا خودمان به سبب شدت گريستن بيدار مي شويم يا اطرافيان ما را بيدار مي کنند و مي گويند در خواب گريه مي کردي.
دانشمندان و روانکاوان دريافته اند که اين گريه يک تحريک شديد عصبي است و از نظر علم تعبيرخواب به هيچ وجه تعبير ندارد. تحريکات عصبي گاه موجب خنده مي شود و گاه سبب گريه و اين هر دو حالت چنان واکنشي ايجاد مي کند که اگر کسي در کنار ما بيدار باشد مي فهمد يا مي بيند که در خواب ما مي خنديم يا گريه مي کنيم.
اما گريه ديگري هست که رواني و روحي و صرفا روياست.
يعني در خواب خودمان را مي بينيم که گريه مي کنيم يا ديگري اشک مي ريزد.
اين نوع گريستن در خواب تعبير دارد. گريستن در خواب شادي و خرمي و فرح و انبساط است .
چنانچه در خواب ببينيم گريه مي کنيم در روزهاي آينده خوشحال مي شويم و حادثه اي خوب براي ما اتفاق مي افتد.
اگر در خواب ببينيم که ديگري گريه ميکندخبري خوش به ما مي رسد ولي اگر در روياي خويش ببينيم که کسي مي خندد و بعد از خنده بلافاصله گريه ميکند و بعد به قهقهه مي خندد خوب نسيت.نه براي آن کسي که مي خندد و گريه مي کند و نه براي ما که بيننده خواب هستيم.
اگر در خواب ببينيم کسي که مرده است گريه مي کندخوب است و جاي نگراني نيست.




