هر آنچه که باید درباره پروتز سینه بدانید!

جراحی اصلاح پستان به وسیله پروتز صورت می گیرد که توسط بهترین جراح پروتز سینه در تهران قابل انجام است. این جراحی دارای دو جنبه زیبایی و درمانی دارد. بازسازی سینه بعد از سرطان سینه را می توان نوعی عمل درمانی دانست. اگر قصد پروتز سینه دارید باید حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و در رابطه با دوران نقاهت، ریسک ها و عوارض این جراحی اطلاعات کسب نمایید.

هر آنچه که باید درباره پروتز سینه بدانید!

پروتز سینه چیست؟

طبیعی بودن یا نبودن ظاهر سینه بعد از عمل پروتز سینه سلیقه ای است به دلیل این که نگرش هر فرد متفاوت است. برخی از افراد تمایل دارند سینه هایشان ظاهری طبیعی داشته باشد در ادامه به موارد تاثیرگذار بر طبیعی بودن پستان ها بعد از جراحی اشاره خواهیم کرد:

سایز پروتز سینه

یکی از مواردی که در طبیعی نشان دادن سینه بعد از جراحی موثر است، سایز پروتز می باشد. اگر شما سایز پروتزی را انتخاب نمایید که مناسب بدن شما نباشد و نسبت به شانه های شما بزرگ باشد؛ نتیجه جراحی خیلی طبیعی نخواهد شد.

نوع پروتز

شکل طبیعی سینه ها فرم پروتز اشکی است و با انتخاب پروتزهای گرد، سینه ها را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد و پستان ها از حالت طبیعی خود فاصله می گیرند.

میزان ماستوپکسی

اگر پزشک عمل لیفت سینه را به طور همزمان برای شما انجام دهد در ظاهر طبیعی و نهایی پستان بسیار موثر است. برای نتیجه بهتر جراحی سینه به بهترین جراح پروتز سینه در تهران مراجعه کنید.

انواع پروتز سینه

پروتزهای سینه از نظر ظاهری به دو نوع دسته بندی می شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

پروتز سینه گرد

این نوع پروتز برای افرادی که علاقه دارند سینه هایشان ظاهری برجسته، نرم و خوش فرم داشته باشد، گزینه مناسبی می باشد.

پروتز سینه اشکی

پروتز سینه اشکی مناسب افرادی است که تمایل دارند سینه هایشان طبیعی تر جلوه کند. افرادی که بافت پستانی آن ها خیلی کم است یا اصلا بافت سینه ندارند این پروتز گزینه مناسبی برای آن ها می باشد. همچنین افرادی که پستان های تخت و بدون شکل دارند، کاندیدای مناسب جراحی پروتز سینه هستند. امروزه پروتز سینه هر روز مورد استقبال افرادی که تمایل به داشتن سینه با سایز مناسب دارند، افزایش می یابد.

مراحل انجام پروتز سینه

این جراحی نیاز به بیهوشی دارد. قبل از جراحی باید آزمایشات قبل از عمل را انجام دهید و همچنین باید با انجام آزمایشات پزشک از عدم حساسیت به داروی بیهوشی اطمینان حاصل کند. برای انجام پروتز سینه باید پزشک سه تکنیک را روی پستان ها برای قرار دادن پروتز پیاده سازی کند. در ادامه به مراحل انجام پروتز سینه می پردازیم:

برش هلالی زیر سینه 

با برش زیر سینه دسترسی پزشک برای قرار دادن ایمپلنت آسان تر می شود. محل آسکار معمولا توسط سوتین پوشانده می شود. ممکن است یکی از عوارض جراحی سینه این باشد که به داکت های شیری آسیب وارد می شود که شیردهی با مشکل مواجه خواهد شد.

هر آنچه که باید درباره پروتز سینه بدانید!

برش در اطراف هاله پستان

این نوع برش برای افرادی که در آینده قصد شیردهی ندارند، انجام می شود. به دلیل این که ممکن است آسیب های جدی به مجاری شیری وارد شود. با برش در اطراف سینه باعث می شود جراح دسترسی راحتی داشته باشد تا ایمپلنت ها را با حفظ تقارن قرار دهد. جای زخم ها به دلیل تیرگی هاله اطراف نوک پستان کم تر قابل مشاهده خواهد بود.

برش زیر بغل

در این روش برش زیر بغل ایجاد می شود و همچنین مزیت این روش این است که هیچگونه زخمی روی پستان ایجاد نخواهد شد. در صورتی که در آینده نیاز به عمل جراحی اصلاحی روی پستان باشد، تکرار این روش امکان پذیر نمی باشد.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

آیا امکان شیردهی بعد از جراحی پروتز سینه امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم بعد از جراحی بافت طبیعی و قدیمی سینه و مجاری شیردهی سرجای خودشان هستند. اگر پروتز سینه در زیر عضله پستان و چه در بافت پستان قرار داده شود، روی شیردهی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. شیردهی ممکن است موجب شل شدن و افتادگی پستان شود که با تعویض پروتز مشکل رفع خواهد شد. برای نتیجه عالی جراحی پروتز سینه به بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کنید. سایت تاپتنا لیست موفق ترین جراحان پروتز سینه را به شما معرفی کرده است با مراجعه به سایت می توانید لیست را مشاهده نمایید.

هر آنچه که باید درباره پروتز سینه بدانید!

کلام آخر

برای انجام پروتز سینه، بررسی و تحقیقات لازم را انجام دهید تا نتیجه پروتز سینه موفقیت آمیزی باشد. با بهترین جراح پروتز سینه در تهران مشورت کنید و پروتز سینه مناسب را با مشورت پزشک انتخاب کنید. توصیه های پزشکی برای قبل و بعد از عمل جراحی را جدی بگیرید. از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار در نتیجه  پروتز شما، می توان به مراقبت های بعد از عمل اشاره کرد. چرا که در صورت بی توجهی عوارض بعد از جراحی پروتز سینه افزایش خواهد یافت. از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.