شخصیت شناسی از روی انتخاب میوه

تصور کنید یک ظرف بزرگ پر از این میوه‌های رنگ و وارنگ جلوی رویتان به شما چشمک می‌زند و شما حق دارید تنها یک میوه را انتخاب کنید. آن میوه کدام است؟

پرتقال ـ سیب ـ موز ـ نارگیل ـ آناناس ـ انبه ـ گیلاس ـ انگور سیاه ـ هلو ـ گلابی

و حالا جواب:

پرتقال:

شما فردی صبور و مصمم‌ هستید. کارهایتان را آهسته انجام می‌دهید، اما درعوض تمام جنبه‌های آن را کامل می‌کنید و از انجام سخت‌ترین کارها، کوچک‌ترین واهمه‌ای ندارید. شاید کمی خجالتی باشید، اما برای دیگران، مقام یک دوست قابل اعتماد و تکیه‌گاهی امن را دارید. سلیقه خوبی دارید. دوستان‌تان را محتاطانه انتخاب می‌کنید. هنگامی که عاشق شوید، عواطف تمام وجود شما را در بر می‌گیرد. از جنگ و دعوا گریزانید و به هیچ وجه تن به آن نمی‌دهید.

سیب:

شما شخصی افراطی، پرحرف و یکپارچه انگیزه و انرژی هستید و حرف دلتان را کاملا رک می‌گویید. شاید قدرت سازماندهی‌تان چندان قوی نباشد، اما می‌توانید یک گروه را به خوبی رهبری کرده و آنها را در جهتی که مدّنظرتان است هدایت کنید. فردی سریع‌العمل هستید و از مسافرت کردن لذت می‌برید. بشدت عاشق زندگی هستید و از این لحاظ، هر کسی با شما قابل مقایسه نیست. وقتی همراه با شریک عاطفی‌تان قرار می‌گیرید، جذابیت‌های وجودی‌تان را به آرامی بیرون می‌ریزید

موز:

شما انسانی آسان‌گیر، بامحبت، گرم و دلسوزید. از اعتماد به نفس ضعیف‌تان رنجی می‌برید و گاهی اوقات هم خجالتی می‌شوید. دیگران از لطافت و ظرافت وجود شما خوششان می‌آید، اما در عین‌حال مراقب باشید که آماج سوءاستفاده قرار نگیرید. شما از همه چیز شریک عاطفی‌تان لذت می‌برید؛ چه جسمی و چه روحی. به همین دلیل، معمولا در رابطه‌ای که با او دارید، توازن برقرار است.

نارگیل:

نارگیل دوستان افرادی جدی و متفکرند. اگر شما هم در زمره این افراد هستید، پس احتمالا به بودن در جامعه علاقه دارید و با احتیاط انتخاب می‌کنید که به عضویت چه گروهی دربیایید. گاهی اوقات لجباز می‌شوید، اما این به معنای بی پروا بودن شما نیست. تیز و چابک هستید و اصرار دارید در هر جمعی نفر اول باشید، و در این زمینه به محیط حساسیت بیشتری دارید. برای انتخاب شریک زندگی‌تان به هوش او بیشتر از دوست داشتنی بودنش اهمیت می‌دهید.

آناناس:

سریع تصمیم می‌گیرید و سریع‌تر از آن عمل می‌کنید. اگر به نفع‌تان باشد، براحتی شغل‌تان را عوض می‌کنید. در سازماندهی اوضاع براستی یک نابغه‌اید و می‌توانید تعداد زیادی کار را همزمان بخوبی انجام دهید. خیلی زود با دیگران دوست نمی‌شوید، اما اگر فردی را در حلقه رفیقان خود بیاورید، این رفاقت ابدی خواهد بود. اهل روابط رمانتیک نیستید. شریک عاطفی‌تان به توانایی‌های شما می‌بالد، اما از این که به او ابراز محبت نمی‌کنید ناراحت است.

انبه:

دیگر انسان‌ها روی شما حساب باز می‌کنند. شما افکاری تثبیت‌شده دارید و به آسانی نظرتان را برنمی‌گردانید. فردی افراطی هستید یا چیزی را دوست دارید یا از آن چیز متنفرید. از چالش‌های ذهنی لذت می‌برید. فردی جدی و محکم‌ هستید، اما در مقابل شریک عاطفی‌تان کاملا نرم و لطیف بوده و وی را به تمام معنا تامین می‌کنید.

گیلاس:

اگر گیلاس میوه محبوب‌تان است، احتمالا زندگی را چندان شیرین نمی‌بینید. زندگی برای شما فراز و فرود زیاد دارد و این حالت بویژه درمورد شغل‌تان برای شما مشهود است. ناراحتید که چرا پول‌های کوچک به دست تان می‌رسد و از مبالغ کلان خبری نیست. بسیار خلاقید و ذهنیت بالایی دارید. نسبت به شریک عاطفی‌تان وفادار و صادقید، اما در ابراز علاقه مشکل دارید. خانه را به چشم پناهگاه خود می‌بینید و دوست دارید همواره در جمع خانواده و فرد مورد علاقه‌تان باشید.

انگور سیاه:

فردی مودب هستید، اما بشدت دمدمی مزاج عمل می‌کنید. از زیبایی لذت می‌برید و به انسان‌های زیبا هم علاقمندید. خونگرم و اجتماعی هستید و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردارید. به زندگی عشق می‌ورزید و به خوشپوشی اهمیت زیادی می‌دهید. شریک زندگی‌تان باید زرنگ باشد و از تمام ابعاد جالب وجود شما لذت ببرد.

هلو:

شما از طعم خوش زندگی لذت می‌برید. رفتاری دوستانه دارید و حرف‌تان را راحت می‌زنید. براحتی دیگران را می‌بخشید و اشتباهات‌شان را فراموش می‌کنید، و برای دوستی ارزش بسیار زیادی قائلید. فردی مستقل و آرمانگرایید و به همین دلیل در زندگی‌تان همواره به سمت جلو پیش می‌روید. بسیار عاطفی و در عین حال، وفادار و صادق هستید. اما معمولا دوست ندارید که هرکسی از ماجرای عشقی‌تان خبردار شود.

گلابی:

شما با یک دنیا عشق و علاقه شروع به انجام کارها می‌کنید، اما عادت ندارید آنها را به پایان برسانید. فردی دمدمی مزاج هستید و اصرار دارید که خیلی زود به نتیجه برسید. از بحث کردن راجع به موضوعات مختلف لذت می‌برید و افراد همفکر خودتان را دوست دارید. براحتی با دیگران دوست می‌شوید، اما معمولا این رفاقت‌ها دوام چندانی ندارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.