معرفی فانتزی ترین لباس بافتنی دخترانه

خانم ها در سنین نوجوانی برای انتخاب لباس خود سختگیرتر هستند! به همین خاطر تولید پوشاک برای دختر خانم های نوجوان همیشه سختی های خاص خود را دارد. این رده های سنی برای انتخاب لباس در هر یک از فصول سال به فرم بدن، رنگ پوست، مو و سایر ویژگی های جسمی خود توجه می کنند. انواع لباس های بافتنی و گرم نیز از دوست داشتنی ترین ترندهای زمستانی و پاییزی به شمار می روند که همه رده های سنی خانم ها از آن ها استفاده می کنند. این پوشاک در مدل های تونیک، بلوز، شنل و… بافته شده و برای استایل های زیبای دخترانه به کار می روند. در ادامه شما را با چند مدل زیبا از بافت های دخترانه برای فصل های گرم سال آشنا می کنیم.

ترندهای لباس بافتنی دخترانه 

فانتزی ترین لباس بافتنی دخترانه بر اساس ترندهای دنیای مد و لباس ارائه می شوند. این پوشاک باعث می شوند که ظاهر شما زیباتر از همیشه به نظر بیاید. البته در این زمینه باید به رنگ ها و مدل هایی که به استایل شما می آیند، دقت داشته باشید. در طراحی و آماده سازی لباس های بافتنی، انتخاب الیاف مناسب، طراحی مدل لباس و… تاثیرگذار خواهند بود. بر این اساس زیباترین بافتنی های دخترانه با طرح های فانتزی و جذاب تولید می شوند. برخی از ترندهای پوشاک بافتنی دخترانه به شرح زیر هستند:

دو تیکه های بافتنی جذاب

در میان لباس های فانتزی پاییزی و زمستانی برای دختر خانم ها، دو تیکه های بافتنی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و میزان فروش بالایی داشته اند. این دو تیکه ها در رنگ ها و طرح های گوناگونی عرضه می شوند. در طراحی آن ها از یک کت بافتنی برای قسمت رویی استفاده شده و یک تاپ در زیر آن پوشیده می شود. در اغلب طراحی ها رنگ کت و تاپ بافتنی با هم یکسان است که ساختار جالبی به این ست جذاب می دهد. اغلب این دوتکه به صورت یقه باز طراحی شده و قسمت جلویی آن ها دکمه می خورد. به همین خاطر دختر خانم های نوجوان از پوشیدن آن ها لذت می برند. این بافتنی های دوست داشتنی در کنار شلوارهای گرم زمستانی، دامن های کوتاه و بوت های خاصی که در فصل های سرد سال به پا می کنند، استایلی خاص برای شما به ارمغان می آورند.

رویه های بافت دکمه دار فانتزی

یکی دیگر از پوشاک فانتزی که برای استفاده در این فصل های سال طراحی می شوند، رویه های بافت دکمه دار و جلوبازی هستند که به عنوان مانتوی گرم نیز پوشیده می شوند. در زیر این لباس ها از تاپ ها و بلوزهایی با رنگ های خنثی استفاده می کنند. این رویه ها با طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه شده و قد آن ها بلندتر از بلوزهای معمولی است. علاوه بر دخترخانم ها بسیاری از خانم ها در رده های سنی بالاتر نیز از پوشیدن این پوشاک فانتزی بافتنی لذت می برند.

تاپ های فانتزی بافتنی

یکی از فانتزی ترین لباس بافتنی دخترانه، تاپ های خاص و رنگارنگی هستند که با الیافی طبیعی برای استفاده در فصل های سرد به کار می روند. این تاپ ها به صورت بندی طراحی شده و بر روی آن ها آرم و لوگوهایی درج می شود. قد این تاپ ها اغلب کوتاه تر از حد استاندارد در نظر گرفته شده و به صورت بالانافی طراحی شده اند. الیاف به کار رفته در بافت این تاپ های فانتزی ریشه ریشه بوده و نمایی جذاب در استایل دخترخانم ها به وجود می آورند.

دورس های بافتنی با طرح گوزن 

دسته بعدی از لباس های بافتنی دخترانه برای فصل های سرد سال، پوشاکی با طراحی گوزن، بابانوئل، برف، درخت کاج و… هستند که این روزها خیلی ترند شده و بسیاری از دخترخانم های نوجوان به آن ها علاقه دارند. این دورس های خاص و جذاب به صورت آستین بلند و آستین کوتاه ارائه شده و با مشاهده آن ها به یاد جشن های کریسمس می افتید. رنگ های به کار رفته برای طراحی آن ها اغلب با زمینه ای کریسمسی انتخاب می شوند. این دورس ها در کنار شلوارهای جین، شلوار فانتزی های دخترانه و… کارایی خواهند داشت.

ژاکت های بافت با طرح برجسته و فانتزی

یکی دیگر از مهمترین لباس های بافتنی که برای دخترخانم ها طراحی می شوند، ژاکت های بلند و زیبا با طرح های برجسته هستند. این مدل بافت های خاص و زیبا اغلب به صورت اور سایز طراحی شده و بر روی آن ها انواع طراحی های فانتزی و کارتونی به کار می روند. این لباس های فانتزی و بافتنی توجه همه دختر خانم ها را به خود جلب کرده و به همراه یک جوراب شلواری، لگ جذب یا شلوارهای چرمی پوشیده می شوند.

بافت های طرح سنتی فانتزی

در میان فانتزی ترین لباس بافتنی دخترانه، مدل های طرح دار نیز توجه خانم ها را جلب می کنند. این دسته از بافت ها به صورت بلند طراحی شده و بر روی قسمت های جلو و آستین های لباس از طراحی های سنتی و زیبا استفاده می کنند. به کار بردن رنگ های متضاد در کنار هم در طراحی این پوشاک بسیار رایج بوده و ظاهر آن ها را زیبا تر می کند. بافت های سنتی وارداتی اغلب به صورت جلوباز طراحی شده و به عنوان مانتو نیز در فصل های سرد سال پوشیده می شوند. بی شک هر خانمی به یکی از این مدل بافت ها در کمد لباس های خود نیاز خواهد داشت.

بافت های کاردیگان طرح برجسته

در طراحی لباس های بافتنی امروزی از طرح های برجسته و خاصی استفاده می شود که ظاهر پوشاک را از لباس های بافتنی که تاکنون دیده اید، متمایز می کند. یکی از فانتزی ترین لباس بافتنی دخترانه، مدل های کاردیگان بافت دخترانه است که با طرح های برجسته و رنگ های فانتزی در کنار هم طراحی می شود. در زیر این بافت های خاص از انواع تیشرت، تاپ و…. با رنگ های خنثی استفاده می کنند.

لباس های بافتنی حصیری

انواع رویه های حصیری بافتنی نیز در میان لباس های دخترانه بسیار ترند شده و جایگاهی مهم در صنعت مد امروز دارند. این دسته لباس ها در میان پوشاک روزانه و لباس های بیرونی دخترخانم ها قرار می گیرند که اغلب با قد بلندی طراحی شده و در کنار یک لگ چسبان به کار می روند.

 کراپ بافتنی فانتزی

یکی از فانتزی ترین لباس بافتنی دخترانه، مدل کراپ های بافتنی فانتزی هستند که بیشتر دخترخانم ها در همه فصل های سال از آن ها استفاده می کنند. این مدل کراپ ها به صورت دو تکه و یک تکه طراحی شده و مدل های زیبایی دارند. این کراپ ها به صورت جلو دکمه و دو رنگ نیز ارائه می شوند و مورد پسند همه دخترخانم ها هستند.

جمع بندی

در این قسمت با زیباترین طرح های بافتنی فانتزی در دنیای مد و لباس آشنا شدیم که برای دیزاین استایل های خاص زمستانی و پاییزی به کار می روند. انتخاب لباس گرم باید با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی انجام شود. مدل های بافت امروزی با استفاده از متریال گوناگون، رنگ های جذاب و زیبا، طراحی های خاص و متنوع عرضه شده و هر یک دیزاین استایل خانم ها را جذاب تر می کنند. شما می توانید هر یک از این پوشاک را برای ست کردن لباس های پاییزی و زمستانی خود انتخاب کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *