آموزش آنلاین برای از بین بردن استرس انسولین در بین متخصصان

 آموزش آنلاین برای از بین بردن استرس انسولین در بین متخصصان

انسولین و استرس: در مقاومت به انسولین، عضله، چربی و سلول های کبدی به درستی به انسولین پاسخ نمی دهند و در نتیجه نمی تواند به راحتی از جریان خون جذب گلوکز شود . … بدون انسولین کافی، گلوکز اضافی می سازد و در جریان خون، منجر به دیابت،  پیش دیابت، و سایر اختلالات جدی می شود که برای سلامتی خوب نیست

انسولین و استرس: یک دوره‌ی آموزش آنلاین توسط یک گروه از محققان دانشگاه و بیمارستان Southampton با عنوان “درک انسولین: دوره‌ی آنلاین رایگان فشرده‌ی جدید (MOOC)” برای ارتقاء دانش ایمنی و ترویج استفاده‌ی ایمن از انسولین در محیط بالینی، راه اندازی شده است.

دکتر Mayank Patel، مشاور دیابت می‌گوید: انسولین دارویی است که با اضطراب توسط  متخصصان مراقبتهای بهداشتی تجویز می شود و به طور منظم در لیست داروهای دارای خطر به دلیل بروز هیپوگلایسمی، طبقه بندی می‌گردد.

انسولین و استرس:

  یک دوره‌ی چهار هفته‌ای آموزش آنلاین برای متخصصان مراقبتهای بهداشتی به منظور تعامل  با سایر شرکت کنندگان از سایر نقاط جهان برگزار می شود، در این دوره، منابع جدید اطلاعاتی در مورد تجویز ایمن انسولین، عواملی که بر استفاده بالینی آن تأثیر می‌گذارند و عملکرد انسولین‌های مختلف در موقعیت‌های مختلف در اختیار متخصصان قرار می‌گیرد.

 دکتر Patel افزود: این دوره برای ارائه ی آخرین اطلاعات به متخصصان با هدف کاهش نگرانی در مورد استفاده‌ی بالینی از انسولین و کمک به افزایش اعتماد به نفس متخصصان برای تجویز و تنظیم انسولین، راه‌اندازی شده است. با این حال واضح است که آنچه در این دوره ارائه می‌شود جایگزینی برای آموزشهای بالینی نمی باشد.

 با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده می‌کنند، دسترسی دائمی به متخصصان مراقبتهای بهداشتی ندارند، این دوره‌ی آموزشی ممکن است برای این افراد با ارائه بینشی ارزشمند در مورد نحوه‌ی عملکرد انسولین و کمک به داشتن زندگی با کیفیت، مفید باشد.

محققان دانشگاه ساوتهمپتون با همکاری بیمارستان این دانشگاه، این دوره‌ی آموزشی را در طی ۳ سال تدوین نموده اند.

دکتر Patel گفت: ما امیدواریم با ارائه این دوره بر دانش افراد در مورد عملکرد انسولین و ترویج استفاده از آن بصورت ایمن و موثر در محیط بالینی بیافزاییم، هدف ما از ارائه MOOC حمایت از طرح بیمه ی خدمات درمانی انگلیس برای بهبود مراقبتها از بیماران مبتلا به دیابت است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.