آموزش پخت میگوی سزار ویژه مبتلایان به کلسترول

آموزش پخت میگوی سزار ویژه مبتلایان به کلسترول

طرز آماده سازی میگوی سزار

در مطلب زیر طرز آماده سازی و پخت میگوی سزار را برایتان گذاشته ایم این میگو بسیار خوشمزه و خوش طعم است و ویژه افرادی می باشد که دارای کلسترول خون بالا هستند.

سالاد میگوی سزار، غذایی تابستانی و مغذی برای تمام گروه‌های سنی و جنسی، جز افراد مبتلا به کلسترول خون بالا است. برای تهیه سالاد میگوی سزار برای ۴ نفر به ۳ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه به‌علاوه‌ ۴ قاچ لیموی تازه، ۲ قاشق چای‌خوری سس خردل، ۳ عدد ماهی کولی پخته و چرخ‌شده،

۱ حبه سیر کوچک، ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، نصف فنجان پنیر پارمسان، نصف قاشق چای‌خوری فلفل، ۸ فنجان مغز کاهوی تازه، ۴۵۰ گرم میگوی پاک‌ و سرخ‌شده و ۱ فنجان نان تست مخصوص سالاد (ترجیحا نان سیر) نیاز داریم. برای آماده کردن این سالاد لازم است که ابتدا آبلیمو،

سس خردل، ماهی کولی چرخ‌شده و سیر را باهم ترکیب کنید تا سس نرم و یکنواختی حاصل شود. حالا یک‌چهارم فنجان پنیر و کمی از فلفل را به سس بیفزایید و هم بزنید. سپس، کاهوهای خردشده، میگوها و نان‌های تست را با هم ترکیب کنید و سس را روی آنها بکشید. باقیمانده پنیر را روی سالاد بپاشید و آن را سرو کنید.

هر وعده از این غذا حدود ۳۵۴ کیلوکالری انرژی، ۱۷ گرم چربی، ۲۴۱ میلی‌گرم کلسترول، ۱۴ گرم کربوهیدرات، ۳۶ گرم پروتئین، ۳ گرم فیبر، ۷۴۶ میلی‌گرم سدیم و ۳۸۵ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۲۰ درصد از نیاز روزانه بدن به کلسیم، ۳۰ درصد به آهن، ۴۵ درصد به ویتامین C و ۵۰ درصد به ویتامین A را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.