آیا ارگاسم و انزال دو موضوع متفاوت است؟

آیا ارگاسم و انزال دو موضوع متفاوت است؟

تفاوت بین ارگاسم و انزال

در ابتدا این سوال مطرح می گردد که آیا ارگاسم و انزال با یکدیگر متفاوت است یا خیر؟ در مطلب زیر ابتدا به این سوال مهم پاسخ میدهیم و بعد از آن به تفاوت اوج لذت جنسی زن و مرد اشاره می کنیم؟

زنان عموما به زمان بیشتری برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارند، که تقریبا بین ۷ تا ۱۴ دقیقه طول می‌کشد. این زمان‌بندی، به‌طور میانگین ثبت شده است و لزوما همه زنان این‌طور نیستند. ممکن است بعضی از زنان سریع‌تر و بعضی از آنان دیرتر به اوج لذت جنسی برسند.

حتی ممکن است رسیدن به اوج لذت جنسی دفعه به دفعه تغییر کند. رسیدن به اوج لذت جنسی و انزال دو مسئله متفاوت است، اما معمولا همراه با هم اتفاق می‌افتند. برای بسیاری از مردان، انزال با شدت و قدرت بالا، بهترین بخش از رسیدن به اوج لذت جنسی محسوب می‌شود. مردان پس از ۴۰ سالگی کم‌تر انزال شدید

را تجربه می‌کنند اما هنوز هم می‌توانند به اوج لذت جنسی برسند. مردان تا قبل از ۳۰ سالگی بیشتر از سنین بالاتر می‌توانند اوج لذت جنسی متعدد را تجربه کنند. بیشتر مردان بعد از اوج لذت جنسی به مقداری استراحت نیاز دارند، تا بتوانند دوباره به حالت نعوظ مطلوب دست پیدا کنند و با بالاتر رفتن سن مردان، این زمان استراحت

تا چند ساعت هم افزایش پیدا می‌کند. تظاهر کردن به اوج لذت جنسی ساختگی برای مردان خیلی سخت‌تر است اما مطالعات مختلف نشان می‌دهد که حدود ۲۵ درصد مردان گاهی اوقات که خسته هستند یا تمایلی به ادامه رابطه ندارند، این کار را انجام می‌دهند. این در صورتی است که نیمی از زنان به این مسئله تظاهر می‌کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.