آیا کاهش میل جنسی در زوجین عادیست؟

آیا کاهش میل جنسی در زوجین عادیست؟

علت کاهش میل جنسی در زوجین

در مطلب زیر ابتدا به این سوال پاسخ می دهد که آیا کم شدن و یا بعبارتی بی میلی جنسی در میان زوجین طبیعی می باشد یا خیر که در مطلب زیر به این سوال بسیار مهم پاسخ می دهد.

میل جنسی احساسی است که فرد را به سمت جنس مخالف می‌کشاند تا نیازی را رفع کند. میل جنسی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله عشق، مردانگی، زنانگی، توانایی فیزیکی، شخصیت، هورمون‌ها و… قرار دارد و با بالا رفتن سن یا افزایش طول زندگی مشترک تغییر می‌کند. اکثر زوج‌ها در ابتدای زندگی میل جنسی زیادی دارند

که باعث تقویت حس عشق بین آنها می‌شود. در ابتدا روابط جنسی شهوت‌انگیز است اما با افزایش طول زندگی مشترک کشش بین دو زوج با احساس امنیت بیشتری همراه می‌شود و تعداد دفعات رابطه جنسی کاهش معقولی پیدا می‌کند. در برخی شرایط رابطه جنسی بین دو زوج کسل‌کننده می‌شود.

به عبارتی زن و مرد می‌توانند حدس بزنند در رابطه چه اتفاقی می‌افتد به همین دلیل میل به ایجاد رابطه کمرنگ می‌شود. در این مواقع خلاقیت است که باعث شکوفایی مجدد روابط جنسی خواهد شد. گاهی زوج‌ها از ترس آنکه مورد مسخره قرار بگیرند یا طرف مقابل را آزار دهنده خلاقیتی در رابطه جنسی از خود نشان نمی‌دهند

اما واقعیت اینجاست که برای شکوفاتر کردن رابطه جنسی و یک قدم بالاتر گذاشتن یابد دایره راحتی طرف مقابلتان را بشکنید و همسرتان را مجبور به کاری کنید که شاید تمایل چندانی به آن نداشته باشد. در غیر این صورت به مرور میل جنسی افت می‌کند و ناپدید خواهد شد. این ۳ قانون را هرگز فراموش نکنید.

۱- اگر برای به دست آوردن آنچه به آن نیاز دارید تلاش نکنید، آن را به دست نخواهید آورد. ۲- اگر برای به دست آوردن آنچه به آن نیاز دارید درخواست نکنید، جواب همیشه «نه» خواهد بود. ۳- اگر برای به دست آوردن آنچه به آن نیاز دارید قدمی برندارید، همیشه سر جایتان ثابت می‌مانید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *