با این عادت های بد به رابطه زناشویی موفقی دست نمی یابید؟ 2

با این عادت های بد به رابطه زناشویی موفقی دست نمی یابید؟

تاثیر عادت های بد در رابطه زناشویی

در عدم داشتن رابطه سالم و مناسب عوامل های بسیار زیادی دخیل می باشد که خوردن داروهای نامناسب یکی از این عوامل مهم است که تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت رابطه جنسی دارد.

اگر فکر می‌کنید که هیچ وقت رابطه زناشویی مطلوبی نداشته‌اید، احتمالا داروهایی که مصرف می‌کنید در ایجاد این وضعیت مقصر هستند. بر اساس گزارشات FDA، اثرات جانبی داروها هستند که حدود ۷۰ درصد مواقع باعث اختلال در لذت جنسی و حتی عدم ارگاسم می‌شوند. اثرات جانبی داروهایی مثل داروهای ضدافسردگی حتی باعث مشکلاتی مثل ضعیف شدن میل جنسی می‌شود.

داروهای دیگری مثل آنتی‌هینستامین که باعث خشک شدن غشا داخلی و مخاط بدن می‌شوند، می‌توانند حتی واژن را خشک کنند. سیگار کشیدن به‌شدت جریان خون بدن را دچار اختلال می‌کند و این اتفاق برای قلب و اندام‌های جنسی انسان واقعا مضر است. حتی این تاثر منفی می‌تواند منجر به اختلال در نعوظ شود. خوردن غذاهایی که نفخ زیادی ایجاد می‌کنند،

می‌تواند تاثیر منفی بر کیفیت رابطه زناشویی داشته باشد. هیچ مطالعه‌ای تا به امروز نشان نمی‌دهد که خوردن مثلا لوبیا و کلم بروکلی مستقیما باعث کاهش لذت جنسی می‌شود، اما این غذاها محدودیت‌ها شرایطی برای افراد ایجاد می‌کنند که باعث کاهش اعتماد به نفس و به دنبال آن کم شدن کیفیت رابطه زناشویی می‌شود. پس اگر می‌خواهید

رابطه زناشویی خوبی را تجربه کنید، قبل از آن غذاهای گازدار نخورید. اگر مواد مغذی ضروری به بدن نرسد، مشکلات مختلفی برای شما به وجود خواهد آمد. استفاده از رژیم غذایی متعادلی که همه ویتامین‌ها و املاح لازم برای بدن را داشته باشد، باعث عملکرد جنسی مطلوب‌تر می‌شود.

به‌خصوص مصرف روی کافی برای سلامت جنسی مردان حیاتی است. نیاسین از خانواده ویتامین‌های B نیز که در ماهی سالمون و گوشت مرغ وجود دارد، نقش مهمی در تامین انرژی مورد نیاز بدن و جریان خون مناسب ایفا می‌کند که هر دوی این مسائل در کیفیت روابط زناشویی مردان و زنان موثر هستند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *