بلیط طلایی کلش اف کلنز چیست؟

اگر وارد دنیای کلش اف کلنز شده باشید، احتمالا به این راحتی‌ها امکان خروج برای شما وجود نخواهد داشت. از طرف دیگر هم برای ارتقاء هر چه بهتر سربازها نیاز به استفاده از آیتم‌هایی دارید که البته رایگان نیستند. بلیط طلایی کلش اف کلنز امکان دسترسی به بسیاری از آیتم‌های بازی و جذابیت‌های بیشتر را در آن برای شما فراهم می‌آورد. اما این بلیط طلایی چیست و برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز چه باید کرد؟ در ادامه چند نکته ظریف را به همراه جزئیات خرید گلد پس کلش اف کلنز با هم مرور می‌کنیم که احتمالا به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

بلیط طلایی کلش اف کلنز یا گلد پس

اگر از قدیمی‌های بازی Clash of Clans هستید، احتمالا می‌دانید که بلیط طلایی این بازی چقدر می‌تواند در ارتقاء کلنزها تاثیر داشته باشد. از ابتدای سال ۹۸ بود که در آپدیت جدید این بازی جذاب شاهد امکان استفاده از گلدپس برای دستیابی به بسیاری از آیتم‌های بازی بودیم. هر چند کلش اف کلنز در دسته بازی‌های رایگان قرار می‌گیرد، اما سوپرسل برای رسیدن به درآمد راهکارهایی را اندیشیده است که گلدپس نیز احتمالا یکی از آنها است. با خرید این بلیط در هر فصل بازی می‌توانید از آن برای دریافت جوایز بیشتر و تقویت سریع‌تر استفاده کنید. البته مشخص است که اگر از این بلیط و مزیت‌های تمام نشدنی آن استفاده نکنید، چقدر از رقبا عقب خواهید افتاد. اما سوال مهم اینجاست که خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز چه مزیت‌هایی را به دنبال خواهد داشت؟

مزیت‌های خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز

نکته‌ای که احتمالا بسیاری از شما به دنبال آن هستید، شناخت مزیت‌ها و فواید خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز است. با تهیه این بلیط می‌توانید با مزایای زیر دسترسی پیدا کنید:

  • اگر فقط ۱ جم هزینه کنید می‌توانید خیلی سریع سربازانتان را به سوپرسل دوستان و رفقا ارسال نمایید.
  • فرایند ساخت و ارتقاء سربازان برای شما بسیار سریع‌تر خواهد شد.
  • هزینه و منابع کمتری برای ساخت سربازان و ارتقاء آنها پرداخت خواهید کرد.
  • اگر سلامت سربازی به خطر افتاده و یا نیاز به افزایش کارایی جادوها دارید، خیلی نیاز به صرف منابع و زمان زیادی نخواهید داشت.
  • از جم‌ها می‌توانید برای آزاد‌سازی لیست جوایز استفاده کنید.
  • جوایز انتهای فصل به مراتب بهتر خواهند بود.
  • ظرفیت ذخیره‌سازی دارایی‌های شما در Season Bank افزایش پیدا خواهد کرد. این افزایش تا حداکثر ۵ برابر بانک فصل است.
  • از ظاهر و جلدهای جدید و جذاب تری برای قهرمانان بازی استفاده می‌کنید.

چطور بلیط طلایی کلش اف کلنز بخریم؟

با مزیت‌هایی استفاده از گلدپس در هر فصل از بازی Clash of Clans آشنا شدید و اکنون می‌دانید که عدم تهیه این بلیط چه خسارتی به شما خواهد زد. با این حساب باید هر چه زودتر فکری برای خرید این بلیط نمایید. اما اینجا ایران است و ما همیشه برای خرید دلاری با مشکل روبرو هستیم و نمی‌توانیم مستقیماً برای پرداخت دلاری و خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز اقدام کنیم. در این بین سایت‌ها و مجموعه‌هایی هستند که امکان خرید غیرمستقیم این بلیط را برای علاقمندان فراهم کرده‌اند. اما دقت داشته باشید که هر سایتی را برای خرید گلدپس انتخاب نکنید.

حتما بررسی کنید که سایت معتبر باشد و از این گذشته قیمت‌ها را نیز مقایسه کنید. با توجه به نوسانات قیمت دلار ممکن است در برخی از مجموعه‌ها با قیمت کمتری بخرید. با مسئولین سایت هم یک گپ و گفت کوتاه داشته باشید تا از خرید خود مطمئن‌تر شوید.

چقدر طول می‌کشد که گلدپس به دست ما برسد؟

احتمالا بسیار ذوق زده هستید که بعد از خرید هر چه زودتر مزیت‌های گلدپس در دسترس شما قرار بگیرد. بعد از اینکه مراحل خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز را طی کردید، در کمتر از ۱ ساعت می‌توانید آن را تحویل گرفته و از مزیت‌های آن استفاده نمایید. در این باره نیز خیلی نگران نباشید.

بلیط طلایی کلش اف کلنز را کی بخریم؟

برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز خیلی عجله نکنید. ابتدا باید مطمئن شوید که امتیازهای شما برای خرید آن کافی باشد. فراموش نکنید که برای آزاد کردن گلدپس حتما باید امتیازهای شما به حد نصاب رسیده باشد. ممکن است این اتفاق در میانه فصل برای شما رخ دهد. از این رو این نکته باید مد نظر باشد. گلدپس در بازی Clash of Clans تنها برای یک فصل اعتبار دارد. پس هر جایی از فصل که موفق به خرید آن شدید، در همان فصل بازی می‌توانید از آن استفاده کرده و از انتقال به فصل بعدی خبری نخواهد بود.

با توجه به اینکه هر فصل بازی تنها ۱ ماه است، پس باید زمان را مدیریت کنید تا به موقع از گلدپس خود استفاده نمایید. امکان خرید گلدپس ۲۴ ساعت قبل از امام فصل از طریق فروشگاه بازی بسته می‌شود و دیگر امکان خرید آن در ۲۴ ساعت انتهایی فصل را نیز ندارید.

راهنمای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز

برای اینکه امکان خرید گلدپس را در فضای بازی داشته باشید، باید در Town Hall درجه شما به ۷ رسیده باشد. از این گذشته دو راه‌حل برای خرید این بلیط خواهید داشت. یا باید آن را به صورت مستقیم از بازی بخرید و یا باید آن را از سوپرسل دیگری هدیه بگیرید. هر کس می‌تواند همزمان حداکثر ۸ گلدپس را در اکانت خود داشته باشد که باید در زمان مناسب از آنها استفاده و آنها را فعال نماید. در غیر این صورت امکان استفاده از گلدپس بیشتری را نخواهد داشت. اگر امکان خرید مستقیم گلدپس را دارید می‌توانید طبق راهنمای زیر عمل کنید:

  • در قدم اول باید وارد سوپرسل خود شوید. دقت کنید که گلدپس تنها برای سوپرسل شما فعال خواهد شد.
  • برای خرید می‌بایست وارد صفحه Season Challenges شوید.
  • شناسه سوپرسل خود را یکبار دیگر چک کنید که متعلق به خود شما باشد و خرید خود را انجام دهید.
  • بعد از خرید چند دستورالعمل برای شما ارسال می‌شود که باید آنها را انجام دهید.
  • حالا اگر بازی را اجرا نمایید، گلدپس‌ها برای شما فعال شده است.

از کجا بفهمیم چقدر گلدپس داریم؟

با فرض اینکه شما برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز اقدام کرده و یا آن را هدیه گرفته‌اید. از کجا باید بفهمیم که چقدر گلدپس داریم؟ برای مشاهده مقدار موجودی گلدپس می‌توانید از طریق راهنمای زیر اقدام کنید:

  • وارد صفحه کاربری خود در بازی با شناسه سوپرسل خودتان شوید.
  • به‌بخش Setting یا تنظیمات رفته و روی گزینه Connected کلیک نمایید.
  • در‌بخش My Games اگر روی Clash of Clans کلیک کنید می‌توانید موجودی گلدپس خود را ببینید.

از این ‌بخش می‌توانید برای فعال کردن و یا ارسال گلدپس به دوستانتان نیز استفاده کنید.

کلام آخر

سعی کردیم تا هیچ نکته ناگفته‌ای درباره خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز و مزیت‌های آن را برای شما باقی نگذاریم. حالا می‌توانید خیلی راحت از گلدپس و مزیت‌های آن در بازی استفاده کنید. البته که هیچ اجباری هم به خرید این بلیط ندارید، اما کیست که نداند بدون گلدپس نمی‌توانید کلنز خوبی برای خود ایجاد کرده و بسیاری از جذابیت‌های بازی را از دست خواهید داد. اگر یک بار خرید گلدپس و استفاده از آن را امتحان کنید، احتمالا هر فصل برای خرید آن اقدام خواهید کرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *