تفاوت بارداری دوم با بارداری اول

تفاوت بارداری دوم با بارداری اول

بارداری های اول و دوم چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

معمولا هر بارداری با بارداری دیگر متفاوت است بنابراین همیشه بارداری ها شبیه یکدیگر نیست بنابراین بارداری اول و دوم شبیه یکدیگر نیست و تمامی عوامل ها با همدیگر فرق دارد؟

هر بارداری به نوبه خود متفاوت است و هیچ راهی وجود ندارد که بتوان شرایط آن را پیش‌بینی کرد. اما در طول بارداری دوم، ممکن است شما تغییراتی را نسبت به دفعه قبل تجربه کنید که شامل موارد زیر می‌شود: – خستگی مفرط مراقبت از کودک اولتان و بارداری به طور همزمان، در حالی که سن‌تان بالاتر رفته است،

شما را خسته می‌کند. – تغییرات متفاوت پستان‌ها پستان‌ها در بارداری دوم، به اندازه دفعه اول حساس و دردناک نیستند و نسبت به بارداری اول، رشد کمتری دارند. – زودتر ظاهر شدن بارداری بسیاری از زنان احساس می‌کنند که در بارداری دوم، زودتر شکمشان برجسته شده است. شاید علت آن، کشیدگی عضلات شکم، در بارداری قبلی است.

زودتر احساس کردن جنین به احتمال زیاد، زودتر متوجه حرکات جنین می‌شوید زیرا این بار می‌دانید که این احساس به چه شکل است. – انقباضات خفیف ممکن است در طول بارداری دوم، انقباضاتی را در رحم خود حس کنید که هیچ ارتباطی به زایمان ندارد. – زایمان کوتاه‌تر قطعا زایمان به روش طبیعی، در بارداری دوم نسبت به دفعه قبل راحت‌تر

و مدت آن کمتر است. به یاد داشته باشید که هرگونه پیچیدگی که در بارداری نخست با آن روبه‌رو بوده‌اید، مانند: زایمان پیش از موعد، دیابت بارداری یا فشار خون بالا، ممکن است در بارداری دوم یا حتی سوم هم به آن مبتلا شوید. با پزشکتان درباره مشکلات بارداری گذشته و علایم و نشانه‌های احتمالی صحبت کنید تا تدابیر لازم را بیاندیشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *