تقویت حافظه با استفاده از امگا 3

تقویت حافظه با استفاده از امگا 3

اگر به فکر تقویت حافظه خود هستید پیشنهاد می کنیم از منابع مفید برای دریافت امگا۳ کمک بگیرید.با مصرف ماهی سالمون و تخم مرغ از ابتلا به بیماری آلزایمر پیشگیری کنید. این مواد غذایی حاوی امگا ۳زیادی برای بدنمان هستند.

 

یک دسته کامل از مکمل های سلامت که برای بهبود تمرکز، حافظه و عملکرد شناختی طراحی شده اند وجود دارد. این دسته شامل طیف گسترده ای از محصولات، اعم از مکمل های گیاهی به اسیدهای آمینه به ویتامین و مواد معدنی – و فراتر از آن. در این راهنما، ما بیش از بهترین مکمل برای شناخت بروید و به شما اجازه می دانم که آنها می تواند به شما کمک کند.

بسیاری از مکمل های خوب در این مجموعه وجود دارد، و هر تمایل به هدف قرار دادن جنبه های مختلف سلامت روان است. ما خواهید بود با تمرکز بر بهترین مکمل برای حافظه و تمرکز، اما ما همچنین می خواهید مکمل های خوب به طور کلی برای قدرت مغز و شناخت را پوشش میدهد. این راهنما به عنوان یک مرور کلی از گزینه های مختلف خود را خدمت می کنند.

اگر می‌خواهید به تقویت حافظه‌تان کمک کنید، دریافت امگا ۳ را جدی بگیرید و محصولاتی را خریداری کنید که این اسید چرب را داشته باشند. محصولاتی مثل غلات صبحانه، تخم مرغ و آب‌میوه‌ها، امگا ۳ دارند، اما امگا ۳ ماهی سالمون خیلی بیشتر از محصولات غذایی دیگر است. مطالعات اخیر نشان می‌دهند

سالمندانی که حداقل از ماهی سالمون در یک وعده غذایی هفتگی استفاده می‌کنند، تا ۶۰ درصد کم‌تر از دیگرانی که ماهی نمی‌خورند به آلزایمر مبتلا می‌شوند. اگر بتوانید روزانه هزار میلی‌گرم امگا ۳ دریافت کنید، کمک زیادی به سلامتی خودتان کرده‌اید.نکته دیگری که باید برای تقویت حافظه‌تان جدی بگیرید، کیفیت چربی‌های مصرفی است.

حدود سه‌چهارم چربی مصرفی شما باید چربی اشباع‌نشده باشد. مثلا اگر غذایی ۱۰ گرم چربی دارد، باید ۷ تا ۸ گرم آن غیر اشباع باشد. روغن زیتون و مارگارین هر دو نوع چربی‌های اشباع‌نشده را دارند. طبق تحقیقات سال‌های گذشته، چربی‌های غیر اشباع می‌توانند مانع ابتلا به بیماری آلزایمر شوند. کسانی که روزانه حدود ۲۴ گرم چربی اشباع‌نشده دریافت می‌کنند، در نسبت با کسانی که فقط ۱۵ گرم دریافت می‌کنند، با کاهش ۸۰ درصدی خطر آلزایمر مواجه هستند.

اگر رژیم غذایی شما چربی اشباع‌نشده بیشتری داشته باشد، وضعیت کلسترول شما را در سطح مطلوب نگه می‌دارد و به حفظ سلامت سلول‌های مغزی کمک می‌کند. در واقع اگر می‌خواهید حافظه خودتان را تقویت کنید، باید دقت داشته باشید که چربی‌های مصرفی فقط کم‌تر از ۳۰ درصد کل کالری روزانه شما را تشکیل دهند و سه‌چهارم این مقدار نیز از طریق چربی‌های اشباع‌نشده تامین شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.