جر و بحث کردن در زندگی چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد؟

جر و بحث کردن در زندگی چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد؟

تاثیر جر و بحث کردن در زندگی جنسی

جر و بحث کردن در زندگی منفی ترین عاملی است که می تواند کاهش میل جنسی را بدنبال داشته باشد و بعبارتی نوعی آفت برای زندگی جنسی زوجین محسوب می شود.

به نظر متخصصان، هیچ چیز نمی‌تواند سریع‌تر از مجادله و جروبحث‌های ثابت، تاثیر منفی بر روی میل جنسی مردان بگذارد. اگرچه همیشه این احتمال وجود دارد که شرایط بد را اصلاح کرد، اما گاهی اوقات آسیب‌های نانشی از این مشکل می‌تواند بدتر از چیزی باشد که فکر می‌کنید.

در واقع بعضی از مطالعات محققان نشان می‌دهد مردانی که روابط زناشویی ناسالم و ناموفقی دارند، بیشتر در معرض خطر اختلال در نعوظ قرار می‌گیرند.یک مشکل مهم دیگر این است که اغلب خانم‌ها فکر می‌کنند باید برای بهبود بخشیدن به زندگی‌شان حتما و حتما شوهرشان را اصلاح کنند! اما باید بدانید که اگر در این رفتارها زیاده‌روی کنید،

میل جنسی شوهرتان را شدیدا کاهش می‌دهید. به نظر متخصصان، این رفتارها از سوی خانم‌ها باعث می‌شود که مردان احساس کنند به اندازه کافی خوب نیستند و در نتیجه انواع ناامنی‌های مختلف را برای او ایجاد می‌کند که نتایج خوبی نخواهد داشت. باید سعی کنید که همسرتان را همان‌طور که هست، دوست داشته باشید. همان‌طور که خانم بی‌نقص وجود ندارد، مردان بدون نقص هم وجود خارجی ندارند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.