درست کردن سوپ های خوش طعم با پخت بسیار آرام

درست کردن سوپ های خوش طعم با پخت بسیار آرام

درست کردن سوپ های خوش طعم

در ماه مبارک مضان بهتر است که روزه تان را با خوردن چیزهای گرم و سبک مانند سوپ باز کنید درست کردن سوپ های بسیار خوشمزه همراه با نکاتیست که در زیر ارائه شده همچنین با خوردن سوپ گرم باعث می شود تا معده تان با خوردن غذاهای سنگین دچار مشکل نشود بنابراین در زیر روش هایی برای درست کردن انواع سوچ های بسیار خوشمزه و لذیذ به شما ارائه داده است.

در فصل سرما، یکی از غذاهایی که زیاد تهیه می شود، سوپ است. اما در تهیه این غذای ساده گاهی خیلی اشتباه رخ می دهد. برای آماده کردن یک سوپ خوب به نکات زیر توجه کنید.

سوپ یکی از غذاهای اولیه است که انسان تهیه آن را آموخته است. زیرا از همان روزهائی که بشر یادگرفت که ظرفی را روی آتش بگذارد و گوشت را پخته بخورد. یکی از اولین غذاها سوپ بود. او پس از اینکه گوشت را با آب پخت برای اینکه بو و طعمی بآن بدهد از سبزی‌های مختلفی که خوش مزه بودند استفاده کرد.

هنوز زنان فرانسوی از این رسم پیروی می‌کنند و در خیلی از خانه‌ها همیشه ظرفی را در روی آتش به‌نام ظرف روی آتش دارند که در آن تکه‌های اضافی گوشت و استخوان و سبزیجات و غیره ریخته و کم کم به حالت دم نه جوش همه آنها پخته می‌شوند و طعم مطبوعی از خود باقی می‌گذارند در اغلب خانه‌های دهاتی فرانسه یک چنین غذائی همیشه آماده وجود دارد تهیه انواع سوپ بستگی به سلیقه و ذائقه ملل مختلف دارد. بعضی‌ها در سوپ جو ، برنج ، و یا ماکارونی اضافه می‌کنند.

در قرن شانزدهم هم سوپی به‌نام رستوران نامیده میشد که برای تجدید قوا و تقویت تجویز می‌شد.
۱ – جوشاندن تا پخت آرام
هنگام پخت، هر ثانیه باید چند حباب در بالای سطح سوپ مشاهده کنید. در غیر این صورت، گوشت و سبزیجات خشک و نپخته می ماند.

۲ – استفاده نکردن از میزان کافی ادویه
هیچ چیز به مانند اضافه کردن ادویه مهم نیست. پس در مراحل مختلف پخت، غذا را مزه کنید.

۳ – توجه نکردن به غلظت سوپ
در صورتی که آب گوشت، مرغ یا سبزیجات در دسترس ندارید، از آب استفاده کنید. استفاده کردن از آب، از آب گوشت، مرغ یا سبزیجاتی که مرغوب نیست، خیلی بهتر است و طعم بهتری به سوپ می دهد. در صورت استفاده از آب، حتما به میزان کافی ادویه و نمک به آن اضافه کنید تا سوپ بی مزه نشود.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *