رابطه جنسی زوج‌های موفق چه خصوصیاتی دارند؟ 1

رابطه جنسی زوج‌های موفق چه خصوصیاتی دارند؟ 1

ویژگی یک رابطه جنسی موفق

در مطلب زیر خصوصیات یک رابطه جنسی سالم و موفق را برای شما عزیزان قرار داده ایم . این ویژگی هاگاهی بسیار ساده و آسان می باشد که انجام دادن آنها شاید یک دقیقه هم بطول نینجامد.

زوج‌هایی که رابطه جنسی موفقی را تجربه می‌کنند، به جاذبه جنسی خودشان باور دارند. به نظر متخصصان، یکی از مهم‌ترین عادات جنسی زوج‌های جوان این است که معتقدند همسرشان تحت تاثیر جاذبه جنسی آنان قرار دارد و در واقع این طرز نگرش باعث ایجاد احساس علاقه متقابل جنسی بین آن‌ها می‌شود.

زوج‌های موفق، چیزهای کوچک را دست‌کم نمی‌گیرند! در واقع زوج‌های موفق نیازی به محصولات یا لباس‌های خاص و گران‌قیمت ندارند تا رابطه جنسی خوبی داشته باشند. حتی یک تماس تلفنی ساده، یک اظهار دلتنگی ساده، فشردن صمیمانه دست‌ها و نگاه مهربان بین زوج‌های موفق می‌تواند

احساسات و هیجانات زیادی بین‌ آن‌ها به وجود بیاورد و مقدمه یک رابطه جنسی عالی و رضایت‌بخش باشد. وقتی که همسرتان سعی می‌کند با کارهای مختلف شما را بخنداند، حتما این لحظات را به‌خاطر داشته باشید و بعدا به او بگویید که این کارش چه‌قدر برای شما موثر بوده است. زوج‌های موفق، به‌جای این‌که روی مسائل مورد اختلاف یا ناخوشایند دقت کنند،

سعی می‌کنند روی اتفاقات و چیزهای مثبتی که لذت‌بخش بوده است تمرکز کنند. حتی زمانی که به همسرتان می‌گویید کدام رفتارهایش در حین رابطه جنسی برایتان جذاب‌تر بوده است، باعث بهتر شدن و لذت‌بخش‌تر شدن رابطه شما می‌شود. در واقع وقتی همسرتان در انجام کاری ناموفق عمل می‌کند، باید سعی کنید توانایی‌های مثبت او را یادآوری کنید، نه این‌که ناتوانی‌اش را برجسته کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *