راهکارهای افزایش میل جنسی (2)

راهکارهای افزایش میل جنسی (2)

افزایش میل جنسی با این روش ها

در مطلب زیر راهکارهای بسیار زیادی برای افزایش میل جنسی شما قرار داده شده است امیدوارم که از این راهکارها استفاده لازم را ببرید و نتیجه مطلوب را بدست آورید.

چه کارهایی میل جنسی را افزایش می دهند؟ – بخش اول. در بخش قبلی به چند نکته برای بهبود وضعیت میل جنسی اشاره شد، در این بخش ادامه این موارد را مرور می‌کنیم. لوبریکانت استفاده کنید! اگر رابطه جنسی برای هر یک از طرفین همراه با درد باشد، لذت بردن تقریبا غیرممکن می‌شود. یکی از علل اصلی این دردها،

خشکی بیش از حد واژن است. پس اگر مشکل خشکی واژن باعث درد در حین مقاربت می‌شود ، بهتر است که از لوبریکانت‌های سیلیکونی یا مرطوب‌کننده واژن استفاده کنید. لوبریکانت‌های سیلیکونی دوام بسیار بیشتری نسبت به انواع آبی آن دارد. اگر با انجام این کار باز هم مشکلتان حل نشد،

حتما به متخصص زنان مراجعه کنید. کارهای خانه را با هم تقسیم کنید! زوج‌هایی که فرزند دارند، بعد از تجربه یک روز طولانی و خسته‌کننده، تازه باید نقش پدر و مادری خود را ایفا کنند و این مسئله باعث خستگی مضاعف آنان می‌شود. متخصصان می‌گویند که صمیمیت مطلوب بین زن و شوهر تاثیر زیادی بر آرامش‌بخشی به هر دوی آنان دارد.

پس اگر شما و همسرتان هر دو کار می‌کنید، بهتر است که کارهای خانه را میان خودتان تقسیم کنید تا تمامی بارها بر دوش یک طرف نیفتد. با این کار هر دوی شما احساس بهتری خواهید داشت. برای شب‌های تعطیلی برنامه‌ریزی بهتری کنید! اگر شب‌های تعطیل، فقط کنار همسرتان تلویزیون تماشا می‌کنید، این عمل باعث خراب کردن میل جنسی‌تان خواهد شد.

به دلایل مختلف باید از خانه بیرون بیایید. لازم هم نیست که برنامه‌های خیلی هزینه‌بر یا خاصی داشته باشید. مثلا می‌توانید به سینما بروید یا در یک رستوران با هم شام بخورید. این کار باعث زنده شدن دوباره احساسات خاص میان شما در اولین دیدارهایتان می‌شود. اگر هم پول لازم برای استخدام پرستار بچه ندارید، از دوستان یا اقوام بخواهید که یک شب از فرزند شما نگهداری کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *