طرز تهیه سالاد جدید ماکارونی با سبزیجات

طرز تهیه سالاد جدید ماکارونی با سبزیجات

آموزش پخت سالاد ماکارونی با سبزیجات

در مطلب زیر آموزش پخت یکی از جدیدترین سالادها را براتون قرار داده ایم این سالاد بنام سالاد ماکارونی با سبزیجات را برایتان قرار داده ایم امیدوارم که از تهیه این سالاد لذت کافی را ببرید

دستور آشپزی امروز به طرز تهیه نوع جدیدی از سالاد ماکارونی اختصاص دارد که به خاطر وجود سبزی‌های فراوان در آن، ارزش تغذیه‌ای بالایی خواهد داشت. مواد لازم برای تهیه این غذا شامل ۳ فنجان ماکارونی پیکولی (ترجیحا سبوس‌دار)، سه‌چهارم فنجان سس مایونز کم‌چرب، سه‌چهارم فنجان خامه،

۲ قاشق چای‌خوری شکر، ۱ قاشق چای‌خوری نمک، سه‌چهارم قاشق چای‌خوری تخم گشنیز، مقداری فلفل، ۳ عدد ساقه ترد و تازه کرفس خردشده، ۳ عدد هویج رنده‌شده، ۱ عدد پیاز شیرین و کوچک خردشده، ۱ فنجان اسفناج ترد و ریز خردشده، سه‌چهارم فنجان باقالی ریز و پخته و یک‌سوم فنجان پنیر چدار می‌شود.

برای آماده کردن سالاد ماکارونی، ابتدا خامه، سس، نمک، فلفل و تخم گشنیز را با هم ترکیب کنید تا سس یکنواختی به دست بیاید. حالا پاستاهای پیکولی را بپزید و پس از خنک شدن، با سایر مواد ترکیبشان کنید. سس را روی سالاد بکشید و در نهایت، پنیر را روی آن بپاشید.

هر فنجان از این سالاد، ۱۹۰ کیلوکالری انرژی، ۷ گرم چربی، ۱۳ میلی‌گرم کلسترول، ۲۸ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم قند افزوده، ۷ گرم پروتئین، ۳۶۶ میلی‌گرم سدیم و ۲۱۵ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۶۰ درصد از ویتامین A مورد نیاز بدن در طول روز را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.