طرز تهیه سالاد ماکارونی انرژی زا همراه با مرغ و بادام

طرز تهیه ماکارونی انرژی زا همراه با مرغ و بادام

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و بادام

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد ماکارونی بهمراه مرغ و بادام را برایتان قرار داده ایم امیدوارم که از تهیه این سالاد بسیار خوشمزه لذت کافی را ببرید.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه «سالاد ماکارونی با مرغ و بادام» اختصاص دارد که غذایی با کالری نسبتا بالا برای وعده ناهار است. این غذا ظرف مدت تنها ۲۵ دقیقه آماده می‌شود و می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که بچه‌های بدغذا یا لاغری در خانه دارند.

برای تهیه این غذا برای ۶ نفر به یک بسته ۵۰۰ گرمی پاستای صدفی (ترجیحا رنگی)، ۲ قاشق غذاخوری خلال بادام، ۱ قاشق غذاخوری سس خردل، نصف فنجان مایونز کم‌چرب، نصف فنجان ماست بدون چربی و شیرین، ۱ قاشق چای‌خوری فلفل و زیره، ۲ فنجان مرغ بخارپز (خردشده به صورت نگینی)،

نصف فنجان کشمش، ۴ عدد پیازچه خردشده، نصف فنجان کرفس خردشده و مقداری نمک نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا پاستاهای صدفی را در حد نرم شدن (حدود ۱۵ دقیقه) بجوشانید. خلال‌های بادام را ۲ دقیقه تفت دهید تا از حالت خامی دربیایند. حالا ماست و مایونز و سس خردل را با هم مخلوط کنید و تمام مواد جز ماکارونی‌ها را یکی یکی به این سس بیفزایید.

در نهایت هم سس را روی پاستاهای آبکش‌شده بکشید. هر وعده از این غذا حاوی ارزش تغذیه‌ای زیر است: ۴۳۹ کیلوکالری انرژی ۸ گرم چربی ۴۱ میلی‌گرم کلسترول ۶۹ گرم کربوهیدرات ۲۴ گرم پروتئین ۵۱۵ میلی‌گرم سدیم ۵۷۷ میلی‌گرم پتاسیم ۷ گرم فیبر ۲۰ درصد سلنیوم ۱۷ درصد آهن ۱۶ درصد پتاسیم


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.