طرز تهیه شکر پاره با استفاده از کادایف

طرز تهیه شکر پاره با استفاده از کادایفبا تهیه نوع دیگری از دسر کادایف در خدمت شما هستیم اسم این دسر شکر پاره با استفاده از کادایف است

مواد لازم برای تهیه شکر پاره با استفاده از کادایف :

کره 250 گرم نرم شده

ماست 1 استکان

تخم مرغ 2 عدد

ایرمیک  3 قاشق غذا خوری

پودر قند 1 استکان

وانیل 5 گرم

بکینگ پودر 10 گرم

آرد 3.5 لیوان

مواد لازم برای داخل شکر پاره با استفاده از کادایف

کادایف 150 گرم

پودر پسته 2 قاشق غذا خوری

گردوی خرد شده  2 قاشق غذا خوری

مواد لازم برای روی شکر پاره با استفاده از کادایف

زرده تخم مرغ 1 عدد

پودر بادام زمینی

مواد لازم برای تهیه شربت شکر پاره با استفاده از کادایف

آب 5 لیوان

شکر 4 لیوان

آبلیمو تازه 2-4 قطرهطرز تهیه شکر پاره با استفاده از کادایف

طرز تهیه شکر پاره با استفاده از کادایف :

برای مواد داخل کادایف ابتدا کادایف ها را ریز خرد میکنیم  روی آن گردو و پودر پسته می ریزیم و هم میزنیم

در یک ظرف کره ریخته  و با دست نرم میکنیم روی آن  ماست , تخم مرغ ها , ایرمیک , پودر قند , وانیل و بکینگ پودر می ریزیم  خوب مخلوط میکنیم

روی آن کم کم آرد را می ریزیم تا خمیر شود و بدست نچسبد از خمیر به اندازه گردو برمیداریم  و در دست گرد کرده سپس باز میکنیم  به وسط خمیری که باز کردیم  مواد داخلی که از کادایف تشکیل شده قرار میدهیم و به شکل دلخواه می بندیک  روی  آن زرده تخم مرغ مالیده و با چنگال شکل میدهیم  در فر 170 درجه گرم شده قرار میدهم تا رویش طلایی شود

حالا شربت را درست می کنیم برای درست کردن شربت  در قابلمه آب و شکر را ریخته می جوشانیم  وقتی شروع به جوشیدن کرد پانزده دقیقه دیگر می جوشانیم  سپس داخلش اب لیمو ریخته  و حرارت را خاموش میکنیم تا ولرم شود

به دسر ولرم شربت ولرم می ریزیم  در فر 100 درجه گرم شده قرار میدهیم  و میگذاریم شربت کاملا به خورد شکرپاره برود

کمی ستراحت داده و سپس آماده برای خوردن است


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *