طعم دار کردن قهوه با روش های ساده

طعم دار کردن قهوه با روش های ساده

 

برای طعم دار کردن قهوه می توانید از برخی ادویه های ساده کمک بگیرید. افراد دیابتی باید قهوه بدون شکر و قند میل کنند و با این کار مانع افزایش قندخون بدنشان شوند. اگر می خواهید با نوشیدن قهوه در کاهش وزن خود نقش داشته باشید پیشنهاد می کنیم از ادویه هایی مانند دارچین و زنجبیل و وانیل کمک بگیرید.

 

اگر می‌خواهید طعم و عطر تازه‌ای را با قهوه تجربه کنید، جوز هندی را از بین ادویه‌ها انتخاب کنید! اضافه کردن این ادویه به قهوه، طعم و عطر شیرینی زنجفیلی به قهوه می‌دهد. هر نیم قاشق چای‌خوری از جوز هندی دارای ۶ کالری است که قند خیلی ناچیزی دارد. این مقدار را مقایسه کنید با بعضی قهوه‌های طعم‌دار، که حداقل ۲۵۰ کالری و ۳۵ گرم قند دارند!

راه بعدی این است که از قالب‌های یخ‌زده قهوه استفاده کنید! اگر حوصله یا وقت ندارید که قهوه‌تان برای خوردن خنک شود، این ترفند فوق‌العاده را حتما امتحان کنید. حتی می‌توانید یک کار بهتر انجام دهید! برای آماده کردن این قالب‌های یخ‌زده قهوه، از عصاره وانیل، دارچین و جوز هندی استفاده کنید! با این کار عطر و طعم خیلی بهتر و لذت‌بخش‌تری به قهوه می‌دهید بدون این‌که قند افزودنی به آن اضافه کرده باشید. ضمن این‌که این روش آماده کردن قهوه، جذابیت خاصی برای مهمانان ایجاد می‌کند و می‌توانید دیگران را شگفت‌زده کنید.

اضافه کردن پوره کدو تنبل، یکی از راه‌های شگفت‌انگیز دیگر است! خیلی راحت می‌توانید این پوره را در خانه به قهوه اضافه کنید، با اطمینان از این که کالری و قند خیلی کمی دارد. حتی می‌توانید در کنار آن، شیر کم‌چرب یا بدون چربی به قهوه اضافه کنید. در نهایت اگر باز هم احساس کردید که به طعم شیرین بیشتری احتیاج دارد، می‌توانید عسل در قهوه بریزید.

اضافه کردن چند قطره عصاره وانیل تنها نیم گرم شکر و ۱۲ کالری دارد و می‌تواند قهوه را خوش طعم کند. در این میان دارچین نیز از افزودنی‌های محبوب دیگر است.

یک قاشق چای خوری دارچین تنها ۶ کالری دارد و میزان قند آن بسیار ناچیز است. علاوه بر این ادویه بسیار خوبی برای پیشگیری از دیابت نوع دو محسوب می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که دارچین سطح قند خون را نیز کاهش می‌دهد.

جوز نیز ادویه دیگری برای خوش طعم کردن قهوه است که آن هم ۶ کالری دارد و قند آن بسیار ناچیز است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *