غذاهای مقوی ویژه مردان کدامند؟ 1

غذاهای مقوی ویژه مردان کدامند؟

مقوی ترین غذاها ویژه مردان

معمولا اقایان به دلیل فعالیتی که در طول روز دارند دچار گرفتگی عضلات می شوند و باید مردان را از لحاظ غذایی بسیار تقویت کرد که در مطلب زیر به یک سری از این غذاها اشاره می کنیم.

یکی از مشکلات بیشتر آقایان، ابتلا به دردها و گرفتگی‌های عضلانی در طول روز است. راه رهایی از این مشکل هم نوشیدن آب یا خود آلبالو و گیلاس است. رنگدانه‌های موجود در این میوه‌ها، حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که باعث تخفیف التهاب و دردهای عضلانی می‌شوند. به‌علاوه، هنوز عوارض جانبی قابل توجهی هم از مصرف این دو میوه پرطرفدار،

گزارش نشده است. اگر دوست دارید که اندامی عضلانی‌تر داشته باشید، مصرف گوشت‌ها را پشت گوشت نیندازید. یکی از توصیه‌های تغذیه‌ای به آقایانی که اهمیت زیادی به اندام خود می‌دهند، مصرف گوشت‌های کم‌چرب به‌جای مکمل‌های پروتئینی برای عضله‌سازی است. استیک بدون چربی،

سینه مرغ، گوشت بوقلمون و شترمرغ، گزینه‌های خوبی برای آقایان هستند که هم پروتئین دارند و هم حجم بالایی از لئوسین را در خود جای داده‌اند. لئوسین، نوعی آمینو اسید است که به ساخت عضله در بدن مردان کمک می‌کند. شکلات، دیگر خوراکی قابل توصیه به مردان است.

شکلات می‌تواند باعث بهبود گردش خون در بدن شود. فلاونوئیدهای موجود در شکلات تلخ هم می‌توانند به کاهش فشار و کلسترول خون در بدن مردان کمک کنند. به این ترتیب، هم سلامت قلب آقایان با مصرف حدود ۳۰ گرم شکلات تلخ در طول روز تضمین خواهد شد و هم سلامت چرخه جنسی آنها.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *