مجله واگویه، راهنمای شما برای رسیدن به استقلال مالی

واگویه

آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که برای رسیدن به استقلال مالی، آرامش مالی، آزادی مالی یا هرچه که اسمش را می‌گذارید باید چه کنید؟ یا اصلا چطور می‌شود ثروتمند شد؟

بعضی‌ها به فرایند پولدار شدن، اینطور نگاه می‌کنند که باید از دیوار مردم بالا بروی، بعضی‌ها هم فکر می‌کنند حتما باید وارث ارث بزرگی باشند تا پولدار شوند. اما آیا واقعا یک مسیر منطقی برای دستیابی به ثروت و رسیدن به استقلال مالی وجود دارد؟

معرفی مجله موفقیت مالی واگویه

شاید در میان وب‌سایت‌های فارسی زبان، کمتر وب‌سایتی را بتوانیم پیدا کنیم که درباره موضوع مدیریت مالی شخصی بنویسد، و ما را در مورد پول و هر چیز مربوط به آن آگاه کند.

این جای خالی که حس می‌شد، حالا با حضور مجله موفقیت مالی واگویه در بین وب‌سایت‌های فارسی زبان کمرنگ شده است. واگویه در وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و همین‌طور پادکستش درباره پول برای ما حرف می‌زند، و مسیر منطقی رسیدن به آرامش مالی را برای ما ترسیم می‌کند.

مطالب این مجله از تنوع بالایی برخوردار است، اما صرفا همه با یک هدف نوشته و منتشر می‌شوند. از راه‌های کسب درآمد گرفته، تا راهنمای کامل پس‌انداز، از معرفی انواع روش‌های سرمایه‌گذاری گرفته، تا مقایسه انواع بیمه‌ها و شرکت‌های بیمه‌گذار.

پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا به وب‌سایت این مجله مراجعه کنید، یا آنرا در شبکه‌های اجتماعی با نام vaagooye جستجو کرده، یا اینکه در اپلیکیشن پادکست خود جستجویش نمایید تا به سرعت در زندگی مالی خودتان تفاوت حس کنید.

واگویه برای چه افرادی مناسب است؟

حقیقت این است که همه ما درگیر روزمرگی هستیم، و هر کداممان یک حرفه‌ای را پیشه کرده‌ایم و از طریق آن به کسب درآمد و امرار معاش می‌پردازیم.

اما برای اینکه با همان پولی که در می‌آوریم، بتوانیم روی اوضاع و احوال مالی زندگی‌مان کنترل پیدا کرده، و در خانواده‌مان آرامش مالی ایجاد کنیم، و در نهایت بتوانیم برنامه‌ای برای ثروتمند شدن بریزیم، تقریبا اطلاعاتی نداریم!

بنابراین، یادگیری مهارت مدیریت مالی شخصی، برای همه مفید است. چه نوجوان باشید و چه یک فرد میانسال، چه زن باشید و چه مرد، چه یک کارمند یا کارشناس باشید و چه مدیر یک شرکت، دانشی که از مجله واگویه فرا می‌گیرید مطمئنا در زندگی اقتصادی شما تاثیر مثبت بر جای خواهد گذاشت.

از سوی دیگر، در واگویه مطالبی درباره اینکه چگونه حسابگرانه زندگی کنیم هم وجود دارد. بنابراین، صرفا صحبت درباره درآمد و پس انداز و سرمایه‌گذاری نیست، بلکه شما مهارت‌هایی برای حرفه‌ای‌تر زندگی کردن هم یاد خواهید گرفت.

در دسته بندی سبک زندگی مجله واگویه، از زندگی نامه افراد موفق و ثروتمند خواهید خواند، تا مطالب انگیزشی و الهام بخش، توسعه فردی، اعتماد و عزت نفس، تقویت حافظه و عملکرد سیستم مغز و… مطالبی که هر یک به تنهایی می‌توانند کیفیت زندگی اجتماعی شما را نیز افزایش دهند.

واگویه در شبکه‌های اجتماعی

برای دسترسی به وب‌سایت واگویه کافی است تا آدرس آنرا (vaagooye.com) در مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود فراخوانی کنید. در وب‌سایت واگویه می‌توانید مطالب مفیدی که روزانه منتشر می‌شوند را ذیل دسته‌بندی‌های درآمد، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، بیمه، سبک زندگی و کسب و کار مطالعه کنید، و همچنین سوالات یا نظرات خودتان را نیز در زیر هر مقاله به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید صفحات و کانال‌های این مجله را در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر و تلگرام نیز دنبال کنید و مطالب جذاب و بدردبخوری که باز هم روزانه منتشر می‌شوند را ببینید.

مطمئنا پست‌های روزانه این صفحات که همگی ترفندها و نکات مفیدی در مورد کسب درآمد، کسب و کار، بودجه بندی، پس انداز، سرمایه گذاری، صرفه‌جویی، موفقیت و… است، روز شما را خواهند ساخت، و انرژی مورد نیاز شما برای حرکت به سمت اهدافتان را تامین خواهند کرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.