موثرترین روش های چاق و پر شدن صورت سریع

موثرترین روش های چاق و پر شدن صورت سریع

راه و روش های چاق و پر شدن صورت در کمترین زمان

اگر می خواهید بدانید که چاق و پر شدن صورت به چه شکل بصورت سریع حتی در یک هفته امکان پذیر است، ما شما را با مواد غذایی چاق کننده صورت آّشنا می کنیم. اگر به هر دلیلی، صورت ما ممکن است به هر دلیلی لاغر شود و به این فکر می کنیم که چگونه صورتمان را پر کنیم. چاق شدن گونه و صورت امکان پذیر است. با رازهای چاقی صورت آّشنا شوید.

چاقی صورت

اغلب در اثر رژیم های غذایی و یا ورزشهای سنگین و یا حتی گاهی برخی بیماریها افراد دچار لاغری صورت میشوند. لاغر شدن صورت و ترکیب استخوانی اگرچ ممکن است در برخی مدهای امروزی زیبا به نظر برسد اما همه می دانیم که لاغر شدن صورت به تکیدگی چهره و از دست دادن زیبایی می انجامد. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند صورتی چاق و پر اشته باشند. اما این کار نیازمند چندین روش است.

 

روش اول استفاده از خوراکی های خاص

خیار جزء آن دسته از خوراکی ها است که به شدت به صورت شما نرم و لطافت و جوانی می بخشد ، خیار به دلیل داشتن فیبر فراوان می تواند آبرسانی قوی برای پ.ست شما باشد. بنابراین اگر تصمیم گرفتید صورتتان کمی چاق تر شود بهتر است هفته ایی دو تا سه بار از خیار رنده شده روی پوست صورتتان استفاده کنید.

می توانید از کمی خیار رنده شده به کمک یک قاشق غذا خوری گلاب درجه یک هم برای چاق شدن صورت استفاده کنید. استفاده از ماسک خیار هم بسیار کمک کننده است و اغلب می توان پس از یکماه استفاده از این ماسک نتایج را مشاهده نمود. خوردن جیل هم تاثیر بسیار زیادی در این فرآیند دارد.

 

ژله  هم یکی دیگر از مواد غذایی است که می تواند در چاقی صورت شما تاثیر گذار باشد. ژله به دلیل انکه بیشتر موادش از آب تشکیل شده و باقی مواد هم متشکل از ژلاتین است تاثیر بسیار خوبی بر پوست و چاقی صورت است.

استفاده از آلوئه ورا هم تاثیر بسیار زیادی بر چاقی صورت دارد.

اما غیر از خوردن مواد خوراکی ورزش هم تاثیر زیادی بر چاق شدن صورت دارد. یکی از ورزشهایی که می توانید انجام دهید جمع و باز کردن صورت است. که به این صورت انجام داده میشود: لبهایتان را کاملا جمع کنید و ۱۵ ثانیه نگه دارید سپس تا حد امکان بدون دیده شدن دندانها لبخند بزنید.

همچنین در بخش های مختلف سایت روزنه آنلاین، مطالب بیشتری در مورد چاقی و لاغری صورت تهیه شده است که بسیار مفید و حائز اهمیت است. پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *