موضوعاتی که در مورد واژن نمیدانستید

موضوعاتی که در مورد واژن نمیدانستید

موضوعات مهم در مورد واژن

معمولا واژن بانوان بدلیل پنهان بودن بعضی از قسمت های آن در دید نیست بنابراین در مطلب زیر اطلاعات بسیار جالبی در مورد واژن خانم ها برایتان ارائه شده است امیدوارم که استفاده کنید.

برخلاف آلت تناسلی مردان که نمایان است، واژن خانم‌ها قابل مشاهده نیست و به همین دلیل اکثر افراد اطلاعات کاملی در مورد آن ندارند. ۵ موضوع را با شما در میان می‌گذاریم تا واژن را بهتر بشناسید. *طول واژن ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر است طول واژن ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر است و از نظر عرضی در حالت عادی به هم چسبیده‌ است.

هنگام برقراری رابطه جنسی ۳ سانت به طول واژن اضافه می‌شود. واژن کشسانی زیادی دارد و می‌تواند حین رابطه جنسی با طول آلت تناسلی مطابق شود. *مناطق حساس واژن در ابتدای آن است نه انتهای آن! حساس‌ترین نقطه واژن وسط آن و در فاصله ۵-۴ سانتی‌متری است. تحریک این ناحیه سبب تحریک جنسی فرد شده

و به خانم برای رسیدن به ارگاسم کمک می‌کند. هر چه میزان سایش بین آلت تناسلی و این ناحیه بیشتر باشد رضایت جنسی از خانم بیشتر حاصل می‌شود. *واژن می‌تواند خود را تمیز کند بافت واژن را مایعی حاوی لاکتوباسیل‌ها به نام باسیل دودرلین پوشانده که نقش حفاظتی و پاک‌کنندگی دارد.

میلیون‌ها باکتری موجود در هر میلی‌متر واژن از رشد باکتری‌هایی بیماری‌زا پیشگیری می‌کنند. با این حال عدم رعایت بهداشت یا مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و حتی استرس می‌تواند تعادل فلورباکتریایی واژن را به هم ریخته و زمینه را برای ابتلا به برخی بیماری‌ها مهیا کند.

واژن دیر تحریک می‌شود کلیتوریس از ۸ هزار پایانه عصبی به وجود آمده و از سن پایین به سادگی تحریک‌پذیر است اما واژن به سادگی تحریک نمی‌شود و گاهی حتی سال‌ها بعد از زندگی زناشویی این اتفاق بروز نمی‌کند. برای رسیدن به رضایت جنسی خانم‌ها باید حین رابطه کلیتوریس را هم تحریک کنند.

عضلات واژن بسیار قوی هستند واژن از عضلاتی تشکیل شده که بسیار قوی هستند و حین رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم به راحتی می‌توانند آلت را به بیرون هدایت کنند و اجازه ورود مجدد را ندهند. برخی تمرینات مثل کگل به تقویت بیشتر این عضلات کمک می‌کند و هر چه عضلات قوی‌تر شوند لذت جنسی افزایش می‌یابد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.