چگونه از خوردن کاذب در جشن ها خودداری کنیم؟

چگونه از خوردن کاذب در جشن ها خودداری کنیم؟چگونه از خوردن کاذب در جشن ها خودداری کنیم؟

خودداری از غذا خوردن در جشن ها

معمولا در جشن ها بخصوص در شب یلدا احساس غذا خوردن در افراد بیشتر می شود بنابراین در مطلب زیر راهکارهایی برای پیشگیری از غذا خوردن در جشن ها ارائه داده ایم.

خوردن به‌عنوان یکی از ناب‌ترین فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آرام‌بخش شناخته می‌شود، چون بسیار راحت است و تاثیر فوری دارد. با این‌حال، اگر ما بتوانیم که فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آرام‌بخش دیگر را جایگزین خوردن کنیم، به مغزمان آموزش می‌دهیم که سرگرمی و آرامش را در جایی غیر از خوردن جست‌وجو کند.

بعضی از فعالیت‌های آرام‌بخش که تاثیر مثبتی دارند، بدین ترتیب هستند: یوگا، ورزش، نوشتن یادداشت‌های روزانه، خواندن کتاب‌های داستانی و مدیتیشن. پیاده‌روی هم یکی از بهترین فعالیت‌های جایگزین برای خوردن است که هیچ سختی خاصی ندارد. مطالعات نشان داده‌اند که پیاده‌روی،

نشخوار ذهنی را کاهش می‌دهد و نقش موثری در تقویت احساس خوش‌بختی ایفا می‌کند. شنا کردن و دویدن هم فعالیت‌هایی هستند که نباید تاثیرشان را نادیده گرفت. از دیگران کمک بگیرید! برای این‌که از پُرخوری و غذا خوردن احساس جلوگیری کنید، می‌توانید از دیگران کمک بگیرید. صحبت کردن و هم‌نشینی

با افرادی که دارای مشکلات مشابه با شما هستند، می‌تواند انگیزه شما را برای جلوگیری از پُرخوری تقویت کند. بنابراین، می‌توانید در مهمانی‌ها یا جشن‌ها خودتان را با صحبت کردن با دوستان یا آشنایان صمیمی سرگرم کنید و از آن‌ها برای جلوگیری از پُرخوری خودتان کمک بگیرید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *