چگونه از عفونت قارچهای واژینال پیشگیری کنیم؟

چگونه از عفونت قارچهای واژینال پیشگیری کنیم؟

درمان عفونت قارچهای واژینال

در دوران بارداری معمولا انواع عفونت های واژینالی بسراغ مادران باردار می اید که یکی از رایج ترین این عفونت ها عفونت قارچی واژینال می باشد که در مطلب زیر نحوه پیشگیری از آن را برایتان قرار داده ام.

یکی از عفونت‌های شایع در دوران بارداری، عفونت‌های قارچی است. برای جلوگیری از بروز عفونت قارچی باید از عوامل ابتلای به آن دوری کنید و همچنین عادت‌های خوب را در خود پرورش دهید: *برای نظافت شخصی خود از فرآورده‌‌هایی استفاده کنید که ph آنها خنثی یا اسیدی است.بعد از توالت، خود را از جلو به عقب بشویید و خشک کنید.

با این کار از آلودگی که از طریق میکروارگانیسم‌های روده‌ای بوجود می‌‌آید، جلوگیری خواهید کرد. *اگر احتمال می‌‌دهید که خودتان یا همسرتان دچار عفونت ناحیه تناسلی شده‌اید، حتماً به هنگام رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید. *از مکان‌های گرم و مرطوبی مثل استخرها و وان‌های حمام دوری کنید و اگر از این مکان‌‌‌ها استفاده می‌‌کنید

حتماً پس از اتمام کار دوش بگیرید و به سرعت خودتان را خشک کنید. *لباس‌های زیرتان را در آبی بشویید که دمای بالایی دارد و داغ است. *از پوشیدن شلوارهای تنگ و نیز لباس‌های زیری که جنس پلاستیکی دارند، خودداری کنید. *مصرف گلوسیدها را کاهش دهید تا از تجمع و غلظت گلوکز در خون پیشگیری کنید. *سعی کنید از فرآورده‌های حاوی پروبیوتیک بیشتر استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *