چگونه با معتادان هروئینی برخورد کنیم؟

چگونه با معتادان هروئینی برخورد کنیم؟چگونه با معتادان هروئینی برخورد کنیم؟

نحوه برخورد با معتادان

در مطلب زیر در مورد نحوه رفتار و برخورد با معتادانی که هروئین مصرف می کنند گذاشته شده است امیدوارم که از قرار دادن این مطلب لذت ببرید و از آن استفاده کنید.

فردی که هروئین مصرف می‌کند، ممکن است که در ظاهر اصلا به نظر نرسد که مواد مخدر مصرف می‌کند یا معتاد است. این افراد ممکن است که فقط خواب‌آلود به نظر برسند و معتادان به هروئین همیشه مصرف هروئین را انکار می‌کنند. اگر فکر می‌کنید که یکی از دوستان یا اعضای خانواده شما از هروئین استفاده می‌کند،

به این امید صبر نکنید که همه چیز به مرور زمان بهتر می‌شود. در واقع باید سریعا وارد عمل شوید چون هر چه سریع‌تر به این افراد کمک کنید، برای خودشان بهتر است. اگر فکر می‌کنید کسی در مصرف هروئین زیاده‌روی کرده و دچار مسمومیت با هروئین (اُوردوز) شده است،‌ سریعا با مراکز اورژانسی مربوطه تماس بگیرید، چون درمان لازم باید در عرض چند دقیقه برای این افراد انجام شود.

در این شرایط اگر داروی مناسب سریع‌تر به فرد برسد، می‌تواند تاثیر هروئین را معکوس کند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز نسخه درمانی خاصی را مورد تایید قرار داده است که می‌تواند توسط اعضای خانواده یا پرستاران برای درمان فوری افراد مشکوک به مسمومیت با هروئین ،هروئین استفاده شود. مسمومیت با هروئین با کنُد شدن تنفس، کُند شدن ضربان قلب و از دست دادن هوشیاری شناخته می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.