کم کردن استرس در مراسم عروسی

کم کردن استرس در مراسم عروسی

چرا دچار استرس در مراسم عروسی می شویم؟

استرس در مراسم عروسی ،‌ یکی از مسائلی است که ممکن است برای بسیاری ها پیش بیاید. البته استرس در مراسم عروسی تقریبا امری عادی است ولی چه کنیم که اصلا استرس نداشته باشیم. مهم نیست که شما تا چه اندازه بالغ شده‌اید و قدرت تصمیم‌گیری دارید، چون همیشه این احتمال وجود دارد که بعضی از مشکلات واضح از چشم شما دور بمانند. بنابراین، والدین و بزرگ‌ترهای دیگر، می‌توانند دقیقا چیزهایی را ببینند که شما نمی‌بینید. درنتیجه، بهتر است که از مشارکت آن‌ها لذت ببرید

و نظرشان را درباره بعضی از مسائل بپرسید تا در صورت عقلانی و ضروری بودن، برای انجام دادن نظرات‌شان اقدام کنید. علاوه بر این، هم خود شما و هم همسر آینده‌تان، نباید دور و اطراف خودتان را بیش از حد با حضور دوستان و آشنایان پُر کنید، چون این کار می‌تواند باعث ایجاد هیستری جمعی شود. کاملا از خودتان مراقبت کنید!

تغذیه و خواب مناسب، نقش مهمی در حفظ سلامتی شما دارد. روزهای منتهی به مراسم عروسی، اصلا برای کاهش وزن یا به دست آوردن تناسب اندام مناسب نیستند، چون شما به انرژی زیادی برای اقدامات مربوط به مراسم عروسی نیاز دارید. بنابراین، تغذیه مناسب و خواب کافی، به هیچ وجه نباید در این روزها نادیده گرفته شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *