آرامش بیشتر با رابطه جنسی بهتر

آرامش بیشتر با رابطه جنسی بهتر

در مطلب زیر در مورد خاصیت بی نظیر رابطه جنسی در افراد سخن گفته است رابطه جنسی خاصیت آرام کنندگی یا آرامش بخشیدن به اعصاب شخص را دارد که از فواید بیشتر آن در مطلب زیر سخن گفته شده است.

آرامش بیشتر با رابطه جنسی! محققان می‌گویند که داشتن رابطه زناشویی، باعث آرامش اعصاب می‌شود، فشار خون را کاهش می‌دهد و استرس را کم‌تر می‌کند. یکی از مطالعات اخیر حتی نشان می‌دهد کسانی که قبل از سخنرانی‌های بزرگ، رابطه جنسی دارند، کم‌ترین میزان استرس را تجربه می‌کنند.

به نظر متخصصان، بدن انسان برای رابطه زناشویی در صبح ساخته شده است! جالب است بدانید علاوه بر این‌که صبح‌ها تستوسترون و انرژی انسان در بالاترین میزان خود قرار دارد،‌ افزایش میزان اکسی‌توسین هم اتفاق می‌افتد. داشتن رابطه جنسی بعد از تمرین‌های ورزشی یکی از بهترین مواقع برای انجام دادن این کار است.

یکی از مطالعات دانشگاه تگزاس با انجام مقایسه بین خانم‌هایی که ۲۰ دقیقه دوچرخه‌سواری کرده بودند، متوجه شدند که جریان خون به ناحیه تناسلی آنان تا ۱۶۹ درصد بیشتر از حالت عادی بوده است! ضمن این‌که وقتی ورزش می‌کنید، تستوسترون بیشتری در بدن‌تان ترشح پیدا می‌کند

و در نتیجه میل طبیعی‌تان برای رابطه جنسی بیشتر از حالت عادی می‌شود. اگر می‌خواهید استرس و فشار ناشی از یک روز سخت کاری را از خودتان دور کنید، بهترین راه داشتن رابطه جنسی با همسرتان است. مطالعات اخیر نشان می‌دهند رابطه جنسی و شکل‌های مختلف محبت کردن به همسر، واقعا خلق‌وخو را بهتر می‌کند و میزان استرس را کاهش می‌دهد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.