آشنایی با کاربردهای گیفت کارت و انواع آن

آشنایی با کاربردهای گیفت کارت و انواع آن

 

کاربردهای گیفت کارت را بیشتر بشناسید

در این پست با معرفی گیفت کارت در خدمت شما هستیم. اگر در مورد کاربردهای گیفت کارت می خواهید بدانید، این مطلب به کاربردهای گیفت کارت برای شما اختصاص دارد.

 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت به اعتباری مجازی گفته می شود که توسط شرکت ها یا بانک ها صادر می شود و به عنوان پول نقد برای خرید از مارکت های بین المللی استفاده می شود.

همان گونه که از اسم گیفت کارت پیداست ، این نوع کارت برای هدیه دادن به کار می رود و اعتبار آن قابل انتقال نیست و پس از مدت زمانی منقضی می شود و قابل شارژ نمی باشد.

گیفت کارت ها نوعی کارت اعتباری مانند کارت شارژ هستند که داری کد منحصر به فرد هستند و خریدار با وارد کردن آن کد می تواند اکانت خود را شارژ کند و از آن اعتبار استفاده کند و از مارکت های بین المللی مانند اپ استور ، پلی استیشن ، پلی استور ، آمازون و … خرید نماید.

همانطور که می دانید گیفت کارت این مارکت ها کاملا با هم متفاوت است و هرکدام از آن ها گیفت کارت مخصوص به خود دارند.

 

انواع این گیفت کارت ها عبارت اند از :

گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت ایتونز یا گیفت کارت اپل یکی از پر طرفدار ترین گیفت کارت ها است و قابل استفاده بر روی دستگاه های نظیر آیفون ، آیپد ، آیپاد تاچ و مک است. این گیفت کارت بی شک معروف ترین گیفت کارت موجود در ایران است. از این گیفت کارت می توان در اپ استور، آیتونز ، آی بوک استور و مک اپ استور استفاده کرد و از این مارکت ها خریداری کرد. پر طرفدار تری نوع گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت آمریکاست که شما را به بهترین استور که شامل بهترین و بیشترین تنوع برنامه و بازی است متصل می کند. برای استفاده از این نوع گیفت کارت شما باید اپل آی دی امریکا داشته باشید. جهت خرید گیفت کارت اپل به لینک مذکور مراجعه کنید

 

گیفت کارت گوگل پلی

این گیفت کارت ها مخصوص دستگاه های اندرویدی و مارکت پلی استور هستند و بوسیله ی این گیفت کارت می توانید کالاهای دیجیتالی پلی استور مانند برنامه ، بازی ، کتاب ، موسیقی و … را خریداری نمایید.

 

گیفت کارت آمازون

این گیفت کارت یکی از پر طرفدارترین گیفت کارت های میان مترجمان و دانشجویان است چرا که می توانند به کتابخانه بزرگ آمازون دست پیدا کرده و نسخه الکترونیکی کتاب هایشان را پیدا کرده و خریداری نمایند. این گیفت کارت در مقادیر ۱۰ ، ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری موجود است. جهت دیدن آموزش خرید از آمازون به لینک مذکور مراجعه کنید.

 

گیفت کارت پلی استیشن

برای استفاده از قابلیت های بی نظیر دستگاه پلی استیشن شما می بایست از مارکت سونی قابلیت ها و بازی های جدید را خریداری نمایید. برای خریداری از مارکت سونی شما نیاز به گیفت کارت سونی خواهید داشت.

جهت دیدن آموزش های مربوط به دریافت گیفت کارت رایگان ، ساخت اپل آیدی رایگان و….. به لینک مذکور مراجعه کنید.

 

گیفت کارت ایکس باکس

این گیفت کارت برای خرید بازی ، آنلاین بازی کردن ، افزودن قابلیت های جدید به ایکس باکس و … استفاده می شود.

 

گیفت کارت استیم

این گیفت کارت می تواند به عنوان کد فعال ساز برای بازی ها استفاده شود و می توانید از شبکه ی Steam خریداری نمایید. گیفت کارت استیم بهترین و ساده ترین روش برای افزایش شارژ اکانت استیم شما برای انجام بازی آنلاین است.

جهت خرید انواع گیفت کارت های مذکور به سایت خرید گیفت کارت مراجعه کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.