آموزش پخت ماکارونی با مرغ و کلم بنفش

آموزش پخت ماکارونی با مرغ و کلم بنفش

طرز تهیه ماکارونی همراه با کلم بنفش و مرغ

در مطلب زیر طرز تهیه ماکارونی با کلم بنفش همراه مرغ را برایتان قرار داده ایم این ماکارونی غذایی بسیار راحت و همراه با کالری بالا می باشد امیدوارم که از تهیه این غذا لذت ببرید.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه «ماکارونی با کلم بنفش و مرغ» اختصاص دارد که غذایی با کالری نسبتا بالا برای وعده ناهار است. این غذا ظرف مدت تنها ۳۰ دقیقه آماده می‌شود و می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که وقت کافی برای پخت‌وپزهای طولانی ندارند. برای تهیه این غذا برای ۶ نفر به یک بسته ۵۰۰ گرمی پاستای پنه،

۱ عدد کلم بنفش بسیار کوچک خردشده، نصف فنجان پنیر پارمسان، ۲ قاشق چای‌خوری روغن زیتون فرابکر، ۴ فنجان مرغ تکه‌ای و تنوری‌شده، یک‌چهارم فنجان سرکه بالزامیک، مقداری نمک و فلفل و یک‌چهارم فنجان گردوی خردشده نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا هم کافی است که پنه‌ها را حدود ۱۵ دقیقه در حد نرم شدن بجوشانید.

وقتی پنه‌ها در حال جوشیدن هستند، روغن را در تابه نچسبی گرم کنید. کلم‌ها را تفت مختصری بدهید و یک‌چهارم فنجان از آب پنه‌های در حال جوش را در تابه بریزید. حالا سرکه بالزامیک را به تابه اضافه کنید و بعد از جوش آمدن، تکه‌های مرغ، نمک و فلفل را هم به مرغ و کلم بیفزایید. ۳ دقیقه اجازه دهید تا این مواد با یکدیگر بجوشند.

سپس گردو را اضافه کنید و بعد از ۲ دقیقه جوشیدن تمام مواد باهم و غلیظ شدن سس، حرارت را خاموش کنید. حالا پنه‌های آبکش‌شده را داخل ظرف بکشید، سس مرغ و کلم را روی آن بریزید و پنیر پارمسان را هم روی تمام مواد بپاشید.

هر وعده از این غذا حاوی ارزش تغذیه‌ای زیر است: ۴۶۳ کیلوکالری انرژی ۱۲ گرم چربی ۶۰ میلی‌گرم کلسترول ۶۰ گرم کربوهیدرات ۳۰ گرم پروتئین ۲۲۳ میلی‌گرم سدیم ۲۶۳ میلی‌گرم پتاسیم ۷ گرم یا ۲۸ درصد فیبر


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *