آموزش پخت متفاوت لازانیای بادمجان و پارمسان

آموزش پخت متفاوت لازانیای بادمجان و پارمسان

آموزش پخت لازانیای بادمجان و پارمسان

در مطلب زیر طرز پخت بک لازانیای بسیار مشهور و خوشمزه بنام لازانیای بادمجان و پارمسان را برایتان قرار داده ایم امیدوارم که از پخت این لازانیا نهایت لذت را ببرید.

لازانیا، غذایی بسیار خوش‌طعم و پرطرفدار است که در دستور آشپزی امروز، کمی تغییر در مواد اولیه و طرز پخت آن، باعث معرفی غذایی جدید و خوش‌خوراک شده است. برای تهیه لازانیای بادمجان برای ۴ نفر به ۲ عدد بادمجان بزرگ و ورقه‌شده، یک و نیم قاشق چای‌خوری نمک، سه‌چهارم فنجان آرد سبوس‌دار، ۶ عدد سفیده تخم‌مرغ،

دو و نیم فنجان پودر نان، ۳ قاشق غذاخوری ادویه مخلوط، ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، یک کنسرو مایه لازانیا، ۴ قاشق غذاخوری پنیر پارمسان و مقداری ریحان تازه نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا، ابتدا بادمجان‌ها را با نمک طعم‌دار کنید، آنها را داخل آرد سبوس‌دار، سفیده تخم‌مرغ و آرد نان بزنید

و داخل تابه با روغن زیتون، سرخ کنید. سپس، ادویه مخلوط و مایه لازانیا را مخلوط کنید. یک برگ بادمجان، یک ردیف مایه لازانیا و مقداری پنیر پارمسان را روی هم قرار دهید. در نهایت، ریحان تازه را روی لازانیاها بگذارید و آن را داخل فر قرار دهید تا پنیرها کمی آب شوند. ریحان می‌تواند در آخرین مرحله هم به لازانیای شما اضافه شود.

هر وعده از این غذا حدود ۲۹۴ کیلوکالری انرژی، ۱۴ گرم چربی، ۱۳ میلی‌گرم کلسترول، ۳۳ گرم کربوهیدرات، ۱۴ گرم پروتئین، ۹ گرم فیبر، ۴۵۹ میلی‌گرم سدیم و ۷۱۶ میلی‌گرم هم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۳۵ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C و۲۸ درصد به کلسیم، ۲۰ درصد به پتاسیم و آهن را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *